WatchWalker

Heb mijn geliefde, maar helaas te weinig gedragen Zenith El Primero aan @WatchWalker verkocht. Deal was snel naar beide tevredenheid. Afstemming ook zeer netjes, vlot en fijn. Ik wens je er onwijs veel plezier mee en zou zeker nog een deal met je aangaan, beide richtingen op :wink:.

2 likes

2 MN straps overgenomen van Michel.
@watchwalker had ze al op de bus gedaan voor ik had betaald…

Super snelle afhandeling dus, fijne communicatie en prima prijzen.

Michel, bedankt.

1 like

Dinsdag een horloge overgenomen van @Watchwalker.
Na een korte en snelle berichtwisseling tot een deal gekomen. Prettige kerel in omgang en niet moeilijk.
Volgende dag pakketje op de post gedaan zodat ik het donderdag in ontvangst mocht nemen.
Horloge voldoet aan alle verwachtingen en ben er content mee.
Michel, nogmaals dank voor de snelle en nette deal

1 like

Bandje overgenomen van Watchwalker / Michel.

Probleemloos en lekker soepel (ook het bandje) :+1:

1 like

Ik zal je wel herkennen op Koningsdag…

Ongecompliceerde en fijne communicatie. Kijk ernaar uit om de boeken te gaan lezen.

Thanks!
G

1 like

Vandaag drie Mondani boeken overgenomen van @WatchWalker. Zoals altijd vriendelijk en correct contact en een mooie prijs. En vooral belangrijk: ondanks alle kapers op de kust toch de boeken opzij leggen en wachten tot ik het kon komen ophalen. Topper!

1 like

Vorige week een erg mooi horloge overgenomen van @WatchWalker. Communicatie vooraf was helder en prettig, en de overname zelf erg gezellig. Een echte liefhebber zoals bij velen op HF bekend. Jammer dat we ivm sluiting zo snel uit het wegrestaurant werden geschopt, anders hadden we langer gezeten. Bedankt!

1 like

Enkele weken geleden een zeer mooie Zenith overgenomen van @WatchWalker. De communicatie was duidelijk en de overdracht zelf verliep erg prettig. Duidelijk een echte liefhebber en leuk om mee te kletsen. Absoluut een betrouwbaar lid om zaken mee te doen.

1 like