Waterdichtheid moonwatch

1000 meter waterdicht.
Dus ík maak mij geen zorgen.

1 like

Ik denk dat ze met hele andere dingen bezig waren op dat moment. :see_no_evil:

Je kan het je niet voorstellen hè?

6 likes

Juist, de ruimtecapsule heeft het water geraakt. Denk dat de pakken en horloges van de mannen geen druppel hebben gepakt.

Ik douche dagelijks met mijn speedy om de pols.
En bij een duik in het zwembad of de zee draag ik een duiker. Opgelost :nerd_face:

1 like

Een kroon hoeft niet eens dichtgeschtoefd te zijn voor WR:

Dat kan zijn, ik geef alleen aan hoe ik er in sta :wink: Voor mij is zwemmen met mijn Speedmaster not done, daar heb ik duikhorloges voor.

2 likes

Is ook exact mijn criterium. Ook, alleen horloges met schroefkroon gaan bij mij in de natte overdruk-tester. Reden - dan kan ik de kast en kroon eerst testen zonder het uurwerk. :ok_hand:

3 likes

Onhandigheid kan niets tegenop. Sterkte.

1 like

Heeft iemand een link naar zo’n tester en een handleiding om het te interpreteren?

Heb geen Speedmaster. Wel een Carrera glassbox en die is100m WR. :innocent:

Overigens heb ik wel een ander model chrono van Omega, dat dan wel weer heel geschikt is voor een

:person_shrugging: :diving_mask: :wink:

2 likes

Het is een speedmaster… voor inder water kun je er een SEAmaster bij kopen. (En mocht je met de trein gaan en nog wat in je potje hebben een Railmaster… gewoon, omdat het kan!)

Ik denk dat de heren wel andere zorgen hadden dan hun horloge.

1 like

Dat was ook mijn eerste gedachte. Ik denk niet dat de heren erg bezig waren met het aan hen door NASA verstrekte horloge.:slightly_smiling_face:

2 likes