Ik ben voornemens om weer eens wat te gaan kopen.
Beetje snelle hap, maar ook een snelle hap moet mooi zijn zodat het een blijvertje is.
Mijn keuze is gevallen op de Oris Chronoris.
Nu heb je daar een paar varianten in, zelf denk ik dat ik de Movember editie met de gouden accenten het leukste vind. Dat goud kan zo mooi met het licht spelen.
Maar he, die andere zijn toch ook geweldig!
Dus doen jullie mee met bespreken welke de mooiste is en vooral ook waarom dan!
Ter info, ik moet dit horloge nog in real live gaan bekijken en proeven.
Dat is zoals altijd bij mij doorslaggevend of ik een aanschaf ga doen.
Heb geen haast dus lekker ouwe hoeren over dit sportieve horloge kan voluit.
Het horloge is in staal te verkrijgen maar die bracelet vind ik BAH en dus niet bespreekbaar.
Rubber,leer of canvas gaat het worden.
Dat zie ik vanzelf wel.
Lastig man. Maar ik vind zo’n inner bezel echt prachtig! Ik zou zelf gaan voor die zwarte, lekker op rubber. Dit soort horloge komen bij mij over als pure duikers.
Ik ben altijd wel fan geweest van de movember uitvoeringen, echter zou ik voor de zwarte variant gaan. Lekker tijdloos met mooie gekleurde accenten. Je hebt al genoeg moois om mee te shinen. Op rubber is het voor mij wel een winnende combi. Ben benieuwd hoe deze om de pols valt, met zn 39mm en nagenoeg geen lugs lijkt mij dit lekker klein op de pols te vallen.
Heb ‘de grijze muis’ een tijdje gehad op staal (overigens wel een fantastische band!). Vond het grijs samen met oranje wel een leuke vintage vibe geven
Leuk horloge, maar kreeg er geen klik mee. De maat was me iets te klein…
Psst…onderste foto is de movember…
Zie nu de volgorde van de foto’s en snap de verwarring .
1 is de vlotte zwarte en 3 is de movember in de foto’s .
Dank iig voor de keuze.