We gaan bespreken en kiezen, doe je mee?

Ik ben voornemens om weer eens wat te gaan kopen.
Beetje snelle hap, maar ook een snelle hap moet mooi zijn zodat het een blijvertje is.

Mijn keuze is gevallen op de Oris Chronoris.
Nu heb je daar een paar varianten in, zelf denk ik dat ik de Movember editie met de gouden accenten het leukste vind. Dat goud kan zo mooi met het licht spelen.
Maar he, die andere zijn toch ook geweldig!

Dus doen jullie mee met bespreken welke de mooiste is en vooral ook waarom dan!

Ter info, ik moet dit horloge nog in real live gaan bekijken en proeven.
Dat is zoals altijd bij mij doorslaggevend of ik een aanschaf ga doen.
Heb geen haast dus lekker ouwe hoeren over dit sportieve horloge kan voluit.
Het horloge is in staal te verkrijgen maar die bracelet vind ik BAH en dus niet bespreekbaar.

Rubber,leer of canvas gaat het worden.
Dat zie ik vanzelf wel.

Komt u maar.

AC_UY500

polletje voor t mooie!

  • Movember
  • Grijze muis
  • Vlotte zwarte

0 stemmers

4 likes

De vlotte zwarte op canvas.

En dan de grijze erbij voor de afwisseling. :sunglasses:

2 likes

dan is het weinig snelle hap ineens…

Dank voor jou input!

2 likes

Lastig man. Maar ik vind zo’n inner bezel echt prachtig! Ik zou zelf gaan voor die zwarte, lekker op rubber. Dit soort horloge komen bij mij over als pure duikers. :ok_hand:t2:

1 like

Ik ben altijd wel fan geweest van de movember uitvoeringen, echter zou ik voor de zwarte variant gaan. Lekker tijdloos met mooie gekleurde accenten. Je hebt al genoeg moois om mee te shinen. Op rubber is het voor mij wel een winnende combi. Ben benieuwd hoe deze om de pols valt, met zn 39mm en nagenoeg geen lugs lijkt mij dit lekker klein op de pols te vallen.

Dan sluit ik niet uit dat je er op terug komt. Op plaatjes vind ik hem leuk, maar in het echt viel het onwijs tegen

1 like

ai…dus even gaan proeven is een must.

goed argument!

2 likes

Heb ‘de grijze muis’ een tijdje gehad op staal (overigens wel een fantastische band!). Vond het grijs samen met oranje wel een leuke vintage vibe geven :blush:
Leuk horloge, maar kreeg er geen klik mee. De maat was me iets te klein…

4 likes

Heb je nog mooie, duidelijke wristshots?? ben wel benieuwd hoe het valt die kast zonder lugs

De enigste wristshots die ik ervan kon vinden zo snel :laughing:

1 like

Er is ook een blauwe van gemaakt, volgens mij een Williams edition, dis is heel fraai!

Ik vind m lastig, heb in de poll gekozen voor de movember onderste foto deze spreekt mij het meest aan.

Psst…onderste foto is de movember…
Zie nu de volgorde van de foto’s en snap de verwarring .
1 is de vlotte zwarte en 3 is de movember in de foto’s .
Dank iig voor de keuze.

1 like

Waarom geen chronograaf. Die vind ik mooier en komen dichterbij de historie van de ChronOris.

Zo een.

2 likes

Oké,

Ik gooi er nog eentje ( twee eigenlijk) bij ter overdenking.

1 like

Schitterend, alleen maakt de prijs denk ik dat dit niet een ‘snelle hap’ is. Zeker twee keer zo duur als de standaard chronoris.

Klein detail. :sunglasses:

2 likes

Op de foto “is het / lijkt het” een geweldig horloge, ook de band is m.i. top. Maar live om de pols geeft een ander gevoel dan een plaatje.

Movember want ik vind de andere 2 wat gewoontjes.

1 like