Wederom een discussie over verkooprechten

Hoe leuk is het om je horloges niet te kunnen verkopen. Kun je er ook nog langer van genieten. Verder (tenminste bij mij) veranderd the must have/wishlist wekelijks en dus ook welke ik zou willen verkopen om fondsen vrij te maken.

Soms niet weten wanneer je een level omhoog gaat is ook wel leuk toch? Ineens heb je een berichtje of melding. Je weet niet precies wanneer of wat je er voor hebt gedaan. Niet alles is immers controleerbaar of op een bepaalde manier af te dwingen. Prima systeem imo, ik zie er de charme wel van in.

Veel succes en alvast succes met de verkoop!

een beetje lezen hoe iemand anders iets heeft ervaren…
Niet mijn ding.

Nee, hoe een boodschap over kan komen. Dat is mijn punt.

Dat is ook een mening. Een andere dan de mijne, maar dan nog.

Oke, ik

Amen.

1 like

Hahahaha. Wat doe je hier op het forum??

Geen interesse hoe iemand anders iets ervaart, maar wel de behoefte uit te leggen hoe jij iets ervaart. :thinking:

Gelukkig. Ik ook. Dit is de laatste reactie voor mij in dit door een aantal leden onbegrepen topic.

Een fijn weekend iedereen!

1 like

Slot d’r op!

1 like

:rofl:

3 likes

Dan heb je de boel zwaar geflest! :laughing:

1 like

:lock:please?

Tja, Soms weet ik dat ik teveel betaal, maar dat is dan maar zo, en misschien heeft de verkoper zelf teveel betaald voor de horloge, of heeft hij het geld hard nodig, dat zijn allemaal dingen daar ik aan denk als ik iets koop. En toch zelden of nooit verkoop ik met verlies, alleen de laatste keer met 10 horloges op een veiling, dat lag aan het veilinghuis, de sukkels

2 likes

Waarom? Aan het aantal reacties te zien beleven een heleboel leden hier plezier aan.

1 like

En je hebt er nu 11 verkocht?

Waren dat er 11 zou goed kunnen, zou ik moeten nazien, Wat ik wel weet mijn horloges die oktober 2020 zijn opgehaald hier, en zijn verkocht op de veiling december 2020, en de uitbetaling naar mij toe is nog niet binnen,

@Meistersinger ben je door dit topic niet inmiddels lvl 893?

1 like

Ja, hij mag nu horloges, auto’s en zelfs huizen verkopen via het forum :joy:

1 like

Dat is 'm inderdaad. @WillemP

1 like

Ach is toch helemaal niet belangrijk… Wie wil er nou van die buttons op z`n borst. Zwaar overschat, al die badges.

als jager & verzamelaar ben ik uiteraard inmiddels gecertificeerd en gelicenceerd :sweat_smile:

2 likes

Gefeliciteerd met je level 3 :slight_smile: ik zie dat je in het blauwe deel mag posten, succes met de verkoop!

1 like

Dank je wel :grin:

Ik heb een mooie Longines op het oog, dus de Salthora staat inmiddels in het blauw :grin:

Salthora MetaX staat ook op de wenslijst…maar eens kijken wat nog meer weinig draagtijd krijgt :thinking:

3 likes

Kijk eens aan! Geduld loont :wink:
Komt het allemaal op z’n pootjes terecht.

Veel succes met de verkoop!

1 like

Hoe kan het dat het sommige mensen lukt om hun advertentie steeds te uppen zonder een extra reactie te plaatsen? Goed trucje!

1 like