Wederom een discussie over verkooprechten

2 likes

:joy:

Die badge schijn je inderdaad ook nodig te hebben voor TL-2. @Meistersinger doe daarmee wat je wilt.

Edit: shit, empathisch heb je nodig voor TL-3(?):

6 likes

Dank je Hans :+1:

2 likes

Dank je!

Helemaal mee eens :heart_eyes:

4 likes

Je hebt dus een aantal vragen en ook voorstellen om het forum te verbeteren. Mijn advies is om om de beheerder dan te contacten. Nu hoop je dat door een topic te starten met veel reacties, je een level omhoog brengt (aanname van mij)

2 likes

Nee dat is het niet, dit forum is geen democratie en iedereen die het daar niet mee eens is heeft gewoon pech.

2 likes

Fixed that for you. :slight_smile: In USSR, human rights had YOU. :slight_smile:

Je kunt eBay, Chrono24 en Marktplaats op, he? Op dit forum is het allereerst een absolute vertrouwensvraag, en het is hier expliciet geen handelsplatform.

Je hebt een leuke Meistersinger, maar het oog is op een leukere gevallen. Gefeliciteerd met beide dingen.

Evengoed is het een gunst dat HF dit soort ruilhandel uberhaupt toestaat.

8 likes

Ach he, gewoon leuk meedoen en dan komt het vanzelf

Zoek niet naar hét Trustlevel. Het Trustlevel vind jouw wel :sunglasses:

4 likes

Dat heb ik niet echt geprobeerd. De Salthora staat wel op Chrono.
Het lijkt me leuker om een horloge aan een forumgenoot te verkopen. Contact met een andere liefhebber (van hetzelfde! horloge) en het horloge (en koper) misschien weer eens terug zien

3 likes

Geduld. Dit soort topics worden nogal eens verwijderd. Geen idee of dat ook weer invloed heeft.

3 likes

Dank voor je advies, ik zal Jur contacteren

Dat is zeker niet zo. Het is mij onduidelijk hoe het werkt, dus of het zinvol zou zijn is maar de vraag.
En daar heb ik trouwens ook helemaal geen zin in.

1 like

Ik raad dit af.

4 likes

Waarom? (Ik weet het echt niet, dus serieuze vraag)

Komt vanzelf. Het is toch geen straf om dit forum te bezoeken?

2 likes

Dat is nou net de Clue! Her is niet omdat je 100’en likes gegeven hebt of 20 000 topics hebt gemaakt. De ene heeft het na 3 maand en sommige na een jaar nog niet. Doe hier gewoon mee zoals het een Forum beaamd en je zal zien dat het van de ene op de andere dag kan gebeuren… er zijn geen guidelines om het te halen :sunglasses:

4 likes

Jur stelt dat niet zo op prijs. Alles staat in de forumregels en is te vinden. Zoek en gij zult vinden. Raak je meteen thuis hier, en bouw je weer wat op.

2 likes

Dit dus :point_up_2:

Ah oké. Wist ik echt niet. Dacht dat als je voorstellen hebt om het forum te verbeteren, je beter direct bij de beheerder terecht kunt. Adresseer aan degene die er over gaat. Misschien onderschat ik dan het aantal berichten die dagelijks zouden binnenkomen. Dank voor de tip.

1 like

Voor een Forumverbod is overigens geen minimum aantal posts of dagen nodig volgens mij :wink: Dan zou ik uit praktische overwegingen … enfin

Kopen

Wat hij zegt,

hoeft hier toch geen marktplaats te worden jonguhh

3 likes