Wederom een discussie over verkooprechten

Zeer herkenbaar.

3 likes

Klopt als een zwerende vinger.

Dat gaat vanzelf komen.

De eisen; regelmatig posten/je neus laten zien gedurende een paar maanden en zorgen dat je positief bijdraagt.
De lat; ach, als je normaal gedrag vertoont ga je er zo doorheen en is hij heel laag. Krijg je ineens trustlevel-2 en vlak daarna trustlevel-3.

Als je echt 100 dagen heel actief bent, ben je er echt al bijna.

3 likes

Aan je specificaties te zien ben je er echt bijna. Het is alleen te hopen dat het openen van dit topic je niet weer een end terugzet.
Eigenlijk ben je al een heel stuk verder dan ik,want ik snap van het leuke van je horloges verkopen nog steeds nix

Ik gooi m er gewoon weer in :stuck_out_tongue_winking_eye:
Kun je zelf berekenen waar je staat.

Oh ja, en voor TL 6 moet je betalen

4 likes

Wat? Serieus?

2 likes

Voor list, wat dus niet kan.
Voor het grijze circuit moeten er nog zeker 2000 topics bij.

Als ik TS begon ik een rolex topic.
Zet een bakkie en komt terug ben je meteen TL 4.

In het topic voor gevorderden.
Where else.

Noem je Jur en Jurgen nou Stalin en Lenin kameraad?

1 like

Waar staat eigenlijk de “ handleiding voor gevorderde gebruikers”?

https://www.horlogeforum.nl/badges/101/gelicentieerd

Back to the future, geciteerd in een ouder bericht, hoe ist mogelijk

1 like

Ik heb wel de

Gemaakt :sunglasses::rofl:

Je mag natuurlijk ook ergens anders je horloges verkopen. Ik vind het goed dat het niet zo helder is. Geeft de beheerders ook veel meer ruimte en geen gezeur van: ik voldoe aan alle eisen maar ben geen level omhoog.

Waarom wil je in het blauw ??? om te verkopen, daar zijn nog andere plaatsen waar je een horloge kan verkopen. Kopen op het forum wil ik wel, maar verkopen dat zie ik toch niet zitten hier.

Waarom dat dan niet?

Dank voor je reactie

Ik ben nog nooit geflagged oid, post zeer regelmatig in ‘wat dragen wij vandaag’.
Reageer op posts die mij aanstaan of waar ik wat zinvols over kan zeggen, deel likes uit, krijg ze, ik denk dat ik actiever ben dan menig -2 lid.

Het zal wel frustratie zijn, maar er bekruipt mij een gevoel van :stik er maar in. (Niet iemand specifiek)
Het lijkt verdorie wel een ontgroening. Ik heb het meegemaakt, maar ga hier niet een jaar jaars zijn.

Ik kan mij heel makkelijk tevreden stellen met de horloges die ik heb.

Zien eten doet eten. Ik overweeg zeer sterk mijn lidmaatschap op te zeggen. Als ik niet zie eten, eet ik dus niet. Maar er is proviand genoeg🙂

Ik vind het even best zo

Zo dat zal wel even wat druk zetten op de mods.

15 likes

Daar kijk ik altijd naar, en ik zie dat horloges hier toch niet opbrengen wat ze waard zijn.

Ik juist wel. Beter dan via Chrono een horloge naar Verweggistan opsturen.
Leuker om andere liefhebbers te ontmoeten. Meer vertrouwen ook

1 like

Dan kun je ook echt wel bij de beheerder terecht hoor, gewoon doen! Jur(gen) zal dat helemaal niet erg vinden.

Maar bij vragen waarover al héél veel topics lopen en het antwoord telkens hetzelfde zal zijn is het niet zo handig om telkens een beheerder erbij te halen. Toch @Jur? Oh ja, het helpt ook als je iemand tagt als je een vraag hebt 
 :wink: dan weten ze ook dat je over ze praat. Wel zo fijn.

Niet alleen voor jou.

Nee hoor.

Nee hoor.
Leestijd? Serieus? Dus mensen die alleen maar berichten lezen bedoel je, 
 :thinking:

En terecht. Vind ik. Bewust “vaag” omdat je ‘het systeem’ dan niet kan beïnvloeden (om bijvoorbeeld alleen te kunnen verkopen, jaja 
 ze zijn er! :sunglasses:), dus de metrics zijn ons totaal onbekend.

Ja, er staat een ‘out of the box’ riedeltje over hoe je trustlevels bereikt op de Discourse website (hierboven ergens een linkje) maar iedere beheerder kan daar zelf van alles aan tweaken. Dus die gelden niet per se ook allemaal voor HF.

PS @Meistersinger, succes met de verkoop van je Salthora 
 :beers:

1 like

Maar daarom wel kopen :joy:

1 like

Maar dat is op marktplaats helemaal erg, daar durven ze minder dan de helft van de vraagprijs te bieden.
Ik denk dat het hier eerlijker is :thinking: