Wederom een discussie over verkooprechten

Wel ja ga een moderator taggen over iets wat al 100 keer besproken is :see_no_evil:

5 likes

Helemaal met je eens.

1 like

Quoten is ook een kunst. Doe anders even de context erbij, … :beers:

Enne dat bang zijn om iemand te taggen snap ik nooit zo goed! Jur is heel goed in staat om zaken te negeren als hij het niet zinvol vind. Oh en wees niet bang dat dit topic sneuvelt, daar heb ik het al met hem via een PB over gehad. Wat mij betreft had het nl. al op slot gemogen. :wink:

Zou ik ook wel willen weten.
@DJH en @J.Prins waren de laatsten die de badge kregen dus zouden het moeten weten.

Dit topic kan toch ook eigenlijk op slot, gaat nergens meer over :joy:

2 likes

Oh je bent matties dat wist ik niet.

2 likes

Ik heb het even nagekeken. Neem ik mijzelf even als voorbeeld.
In 2005 een topic gestart, in 2006 nog een paar…dan 14 jaar niet meer op dit forum komen. Dan weer aanmelden en hupsakee trustlevel-3 met alle voordelen.
Is misschien ook een optie :thinking:

Kan je lekker verkopen, ruzie maken, topics veranderen…en wat nog meer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik kreeg een melding toen ik TL-2 kreeg, om een conversatie met de discobot te houden die je wat functies van het forum uitlegt. Als je dat uitspeelt krijg je de badge 'Handleiding voor gevorderde gebruikers.

Zo gevorderd was het overigens niet, het overgrote deel had ik zelf al ontdekt.

1 like

HF-ers, aller landen, verenig U! Deze man is in nood. Wie helpt hem? Overlaad hem met pluimen, kalk z’n draadjes vol met onzin, geef hem de juiste tips, bekostig een advocaat, die voor hem pleit bij de moderators, maar alsjeblieft, help deze man.

3 likes

:joy:
Zeker! Pas maar op …

Maar ƻh, even serieus; als ik iets te vragen heb over een topic of over een bericht stuur ik een beheerder inderdaad even een PB. Werkt prima! Het werkt in ieder geval beter dan iemand erbij halen zonder hem te taggen. :wink:

Ik denk dat als je gaat ruziƫn dat je beter niet meer kunt kopen/verkopen aan elkaar.
Dat moet juist in vertrouwen en met respect gaan.

:point_down: Precies!

Daarom liever hier dan op bv mp waar ze voor een ongedragen horloge van 2,5k 500 bieden.

1 like

Hahaha. GEWELDIG :rofl:

1 like

Heb zelf ook een berichtje gestuurd naar een moderator na een flink aantal dagen en daar was toen iets mis gegaan. Zal dus bij jou echt wel goed komen.

1 like

Het gaat je dit jaar vast lukken. :+1:

2 likes

Ik vind het persoonlijk heel irritant en beperk het tot een minimum. Net zoals ik geen interesse heb om pb berichten te ontvangen van leden die ik verder niet ken wil ik ook liever niet dat mensen mij taggen.

1 like

We zijn ongeveer rond dezelfde tijd lid geworden, dus het zit eraan te komen denk ik :sunglasses: :+1:t4:

Al wil een fles whisky naar @Jur opsturen het proces nog wel eens versnellen. Just saying.

1 like

De Trustlevels zijn een mooi middel om ā€œverkopersā€ te weren.
Personen die alleen maar willen verkopen en de hele beleving erom heen geen zak interesseert.

En als je je Trustlevel hebt bereikt om het blauwe gedeelte op te mogen om te verkopen en kopen, dan ben je er nog niet want ook dan wordt er van je verwacht dat je actief blijft. Anders zak je weer een level terug.

Kortom, ik vind het een prima systeem.

6 likes

Jij hebt duidelijk nog geen ervaring met het verkoopgedeelte hier :joy:

6 likes

@PLP Bedankt voor de tip, ik zal het onthouden

4 likes

:joy::joy: Scherp gezien!

1 like