Ik hoop van wel eerlijk gezegd.
Mee eens, hoewel ik het hier gekker zie.
De horloges die ik evt. wil flipperen omdat ik teveel krijg heb ik allemaal al vele jaren. De Salthora is daar met 3 maanden de enige uitzondering op. Ik heb het horloge niet eens gedragen, dan is het toch niet zo absurd dat je ervan af wilt als je wat anders wilt kopen?
Gelukkig! Was al bang dat dit een macabere discussie werd
Ik snap wanneer het genoeg is
3 maanden??? Daar flipper ik een kwart van mijn collectie in…
Klopt dat? 12maanden = hele collectie…
Ja! Klopt
… ûh, jijzelf?
Ik begrijp er helemaal niks van, van trustlevels enzo. Daar ben ik ook heel eerlijk over. Na veel lezen (… ja ja, dat doe ik ook ) ben ik erachter gekomen dat er geen touw aan vast te knopen is. Daaruit heb ik de conclusie getrokken dat het zinloos is een topic te openen met de vraag “Wanneer mag ik verkopen? … want ik ben toch al zo lang aan het lezen.”
Ik geef alleen aan dat dit een reden kan zijn dat iemand vastgezet wordt op TL1. Daar zijn voorbeelden van.
Fuck, cola in de neus prikt!
Gelukkig maar. Stel je voor.
Joh zeik niet zo.
De enige die verantwoordelijk is voor de hoeveelheid horloges die je nu bezit, ben jij zelf.
Die heb je gekocht om te dragen, zeg je; doe dat dan.
Wil je ze verkopen, doe dat dan via de beschikbare kanalen.
Het blauwe deel van het forum hoort daar niet bij, omdat je niet aan de voorwaarden voldoet.
Die voorwaarden maken deel uit van het reglement van het forum, waar je mee akkoord bent gegaan door een account aan te maken.
Dat je schijnbaar achteraf op zaken terug wilt komen, is geen goede reden voor de uitspraken die je in dit topic doet!
Bezint eer ge begint!
Nog even volhouden of pleite gaan. Niet dreigen, niet anderen afvallen en geen commentaar leveren.
En nu klaar er over.
Ik ga lekker wat anders doen.
Ftfy
Ju
Jij leest zelf niet goed. Er staat dat ik 150 uur heb gelezen. Niet dat ik ALLEEN maar lees
Ik heb die vraag nergens gesteld. Ben daar ook geen topic over gestart.
Misschien moet je echt beter lezen. Samengevat heb ik geschreven dat iets wat ik nooit kon begrijpen:flipperen, ik door mijn lidmastschap wel begon te begrijpen maar nog niet kon op het forum.
Wederom krijg ik het gevoel dat omdat het refereert aan trustlevels er een onbespreekbaarheid omheen hangt, net als je niet positief over Rolex uitlaten. Een soort No-go-zone.
Ik heb spijt van mijn bijdrage, want ik ben niet begrepen in wat ik wilde delen en stellen
I’m njot yor Comrjad, tovarish.
Oké man. Even goede vrienden hoor!
Oh enne, flipperen is leuk. Ik doe het zelf ook, maar nog veel te weinig eigenlijk. Ik heb mijn SPB187 alweer een maand, die moet er maar eens aan geloven. Of? Damn, lastig!
Kan prima, doe ik al vijf jaar.
Nou nou
Eens. Ik heb maar 1 horloge niet gedragen
Wederom helemaal met je eens
Geen idee wat je bedoelt. Ik wil nergens op terugkomen. Wat voor uitspraken ik heb gedaan die niet kunnen is me ook niet duidelijk.
Mooie uitspraak. Beetje contextloos wel.
Ik ben het verdacht veel met je eens. Alleen geen commentaar geven past een forum niet echt.
Amen. Dat ga ik ook doen. Een pauzetje is denk ik goed! Fijne avond iedereen
Oh, dan zal ik ook wel nooit in het blauw mogen, hi hi. Je mag toch over Rolex denken wat je wilt.
Wat dachten we van een slotje.
Daarom, gewoon lekker blijven lezen en meepraten en voor je het weet ben je weer een paar maanden verder en misschien wel TL2.
Ik kan je wel begrijpen hoor want als nieuw lid ben je op het HF net een kid in the candystore . Ik zie elke dag wel 10 horloges die ik wel zou willen kopen.
Gelukkig heb ik geen last van flipperitus.
Dat komt omdat je een andere liefhebber gewoon een mooie prijs gunt en een mooi horloge. Het is expliciet geen platform om geld te verdienen op je verkopen of handel te drijven. Zie de regels rondom verkoop etc. Als je het onderste uit de kan wil halen zijn er zat andere verkoopplatformen.