En je hebt nog steeds niet door waarom je TL-3 niet meer krijgt?
Dat zou ik toch ook wel willen weten, waarom niet, gewoon uit nieuwsgierigheid.
Vermoedelijk is @Fate_Amenable_To_Change (onlangs of herhaaldelijk) een keer over een spelregeltechnisch lijntje gegaan en heeft hij âstraf gehadâ. Als je teruggezet wordt in TL begint het spel telkens weer opnieuw of wordt je, als je het echt bont maakt, definitief teruggezet âŠ
Yip
Dan is hij een stout manneke, hi hi, maar hij mag wel zn mening over iets schrijven toch ?? misschien iets te enthousiast, maar dat is geen reden om iemand te straffen
Sja, alles zit al in de titel. Het is een forum, een plaats waar over dingen wordt gesproken. Waar je de horloge-fetisj kunt voeden met plaatjes en praatjes! Maar waarom druk maken, zoals gezegd zijn er voldoende plaatsen waar je kunt verkopen. Pre-owned is helemaal geaccepteerd tegenwoordig.
En ik hoop dat dit bescheiden antwoord mij weer een beetje dichter bij TL-2 brengt, zodat ik godnondeju ook eens iets kan verkopen!
Nog niks helaas maar het liefst zou ik een ruil maken met mijn Seiko SPB147.
Daar gaan wij simpele zielen niet over.
Het oordeel over wanneer wel of niet straffen is geheel voorbehouden aan de beheerder(s) dezes.
Beetje tof vloeken helpt over het algemeen niet echt, ⊠enne God schrijf je volgens gelovigen met een hoofdletter. Maar dat terzijde.
Dat ben ik dus niet: kleine letter! En verder een grap, de verkoop interesseert mij verder niet, basisgebruiker is prima. Ik ben hier puur voor de liefhebberij.
Is hier iets te doen ? Wat een populair topic zeg
Misschien eens een topic starten waarin je negatief bent over Rolex, bv dat een bepaald horloge/merk goedkopere maar betere uurwerken maakt. Wordt gegarandeerd een top topic met honderden reacties. (kleine tip, top topics boosten de credits )
Zorgen vaak ook voor de meeste schorsingen âŠ
Wat wijzer proberen te worden met de Nederlanders, want die mogen s avonds toch niet van huis, dus vermaken we ons hier maar een beetje
Dat is een moeilijke, want dat zijn tientallen andere merken. welke moet je dan kiezen.
Zo. Mijn pauze is voorbij.
Ik zie dat ik wat toe moet lichten.
Je wilt terugkomen op een eerdere overtuiging, dat je horloges niet koopt om weer te verkopen.
Dat heb je wel duidelijk gemaakt. Immers, daar gaat dit hele topic over.
Daarnaast wil je terugkomen op het lidmaatschap op HF door te overwegen jouw account weer op te zeggen.
Dat lijkt mij nu opgehelderd.
Raar dat je dat zelf dan niet ziet⊠Maar oke.
Nou, de hele context ervan staat reeds vermeld boven die uitspraak.
Had dan die horloges niet gekocht.
Of had dan het account niet aangemaakt.
Dat is de context waar je het in moet lezen.

Alleen geen commentaar geven past een forum niet echt.
Met commentaar geven bedoel ik commentaar leveren op de voorwaarden en het reglement van het forum.
Daarnaast het âzelf vinden dat je het inmiddels wel verdiend hebtâ of nog erger, zelfs wel even bepalen dat jij het meer verdiend dan die anderen die wel TL-2 bezitten.
Dat commentaar bedoel ik.
Het reageren op een post, positief of negatief, dat hoort inderdaad op een forum.
Jezelf maar zielig vinden omdat jij niet krijgt wat jij wilt, dat is van een heel andere orde.
Om maar een quote te plaatsen:
"You canât always get what you want. But if you try sometimesâŠyou might get what you need"

welke moet je dan kiezen.
Grand Seiko doet het altijd wel goed, samen met Rolex. Beiden hebben een sterke fanbase op HF, dus dat leidt telkens weer tot een hoop vertier. Onniedan @Mr.JokerBean?
Dan moet je beginnen met een bewering als âGS is veel beter afgewerkt dan Rolex!â of âGS is toch gewoon een Seiko.â ⊠doet het ook altijd wel leuk. Het is trouwens ook waar, maar dat terzijde.
⊠pompidom.
â
Maar goed, terug naar het onderwerp: De grote vraag is dus, is o.a. meer dan 150 uur lezen voldoende om âin aanzienâ te stijgen zodat je ook je Meistersinger hier mag verkopen? Het antwoord lijkt vooralsnog néé. Wat het antwoord wel is zullen we nooit weten. Verschuivingen in trustlevel blijven een mysterieus dingetje. Leuk! Vind ik.