Wedstrijd: wie scoort het grootste koopje?

Morgen legt half Nederland z’n overbodige rommel weer op straat en zo zullen er ook honderdduizenden horloges worden aangeboden. Ik daag u derhalven allen uit het grootst mogelijke koopje te scoren en hier te posten!

De winnaar is degene met het grootste koopje en dat is dan ook gelijk zijn/haar prijs :smiley: Ben benieuwd en good hunting!!

Henrik, ik vrees met enige vrees dat jij dit bij voorbaat gaat winnen met weer zo’n typische Henrik-vondst! :smiley: (tu)

Haha leuk idee… succes

Ja Leuk! eindelijk een concreet doel bij het slenteren langs al die zooi :smiley:

wat draagt Bea eigenlijk?

Ik doe mee en hoop dat ik nu eens iets vind.

Leuk idee dobber alleen rond op de grachten en vermoed dat ik daar weinig koopjes ga tegenkomen…

Ik hoop een horlogekist tegen te komen. Misschien zelfs een watchwinder bij iemand die geen idee heeft wat voor een ding het is. :smiley:

Off topic:

watchwinder, is dat zo’n “klokkeschudder”?

malus65 Schreef:

Off topic:

watchwinder, is dat zo’n “klokkeschudder”?

yep. Zo zou je het ook kunnen noemen. Ik hoop zo iemand te treffen die het ding zo noemt, en dan hoop ik dat de prijs er ook naar is…:wink:

misschien komen we Henrik wel tegen, oranje geschminkt op 'n kleedje? 'N héél groot kleedje.

Alvast gefeliciteerd Henrik :smiley:

mvg, Frans

Wat draagt Bea: een Tena Queen :slight_smile:

Na me een breuk te hebben gesjouwd in Groningen kan ik jullie mededelen dat de score is…niets, nada, noppes:(

Marten P Schreef:

Na me een breuk te hebben gesjouwd in Groningen
kan ik jullie mededelen dat de score
is…niets, nada, noppes:(

Amsterdam West, “buiten de ring”: niks.
Het enige wat ik heb gezien was een horloge van het merk Rido (met een I dus).
Quartz, zonder batterij en op de achterkant stond “Made in China”.
Ik heb 'm maar laten liggen.

Hier in Den Haag ook helemaal nix!
Ja, wel vond ik een tientje op straat, vond het overbodig om aan iedereen in de buurt te vragen of ze een tientje kwijt waren…

Dan had je meer geluk dan ik, ik vond 1 euro :wink:

Nou, wij nog minder: 5 cent;)

Kocht voor een euro een nieuwe adidas led horloge het lijkt op het
Bulova computron horloge waarbij je dus aan de voorkant de tijd in rode ledtjes af kan lezen.
Helaas geen omega`s of ander leuk spul
Groet
AntonSV

Omgeving Zaanstreek:
Paar hele mooie klokken gezien,alleen de eigenaren wilde niet verkopen.:smiley: :smiley:

Effe serieus: niets gezien, de kids daarentegen slepen vanalles mee naar huis.

gr Ron