In Amstelveen alleen maar quartz meuk en een echte “Brietling” gezien:(
Maastricht in het stadspark; niets te scoren 
Ik hoop dat m’n horlogevrienden meer geluk hebben gehad :~
Gr. Roel
Helaas, Nijmegen, Goffertpark van alles maar geen horloges, zelfs geen Brietlings hier 
Gezien het drama in apeldoorn is 't wellicht gepast om dit onderwerp af te sluiten??
Tobias Schreef:
Helaas, Nijmegen, Goffertpark van alles maar geen
horloges, zelfs geen Brietlings hier
idd, kreeg het op de goffert leuvensbroek en valkhof niet gevonden op horloge gebied 
hharry Schreef:
Gezien het drama in apeldoorn is 't wellicht
gepast om dit onderwerp af te sluiten??
Met alle respect maar ik vind dit een beetje overdreven. Er wordt al in het off topic over gesproken. Wat is het volgende? Het hele forum dichtgooien?
Vandaag Vrij…
Dus ook alle Tijd voor het zoeken naar het Horloge in de stad Groningen.
Helemaal nix nix nix…heb twee auto´s (made in germany) gekocht 0,50cent, voor mijn zoontjes.
En de hele middag horloges gekeken, vanaf het teras.
Het was vandaag slecht gesteld met de grunningers en hun horloges. Het leek wel of ik de enige was met iets speciaals. (Een Nieuwe Mod…)
dreski Schreef:
hharry Schreef:
Gezien het drama in apeldoorn is 't wellicht
gepast om dit onderwerp af te sluiten??Met alle respect maar ik vind dit een beetje
overdreven. Er wordt al in het off topic over
gesproken. Wat is het volgende? Het hele forum
dichtgooien?
Dichtgooien? Ik vroeg me alleen af of het gezien de zwarte rand die deze dag nu eenmaal heeft deze thread af te ronden of af te sluiten uit piëteit voor de onschuldige slachtoffers? Het is 'n voorstel, meer niet omdat zo’n drama elk horloge overschaduwt. Ook 'n luchtige vrolijke onderwerp is nu helaas besmet door dit drama?
Helaas - alleen een Panerai PAM111 zien liggen bij zo’n klein ventje, maar hij moest er 3750 EU voor hebben, dus niet echt een koopje

Wel twee gratis suikerspinnen gescoord voor de kleine apen EN een paar gratis knuffels… Opeens liep mijn twee-jarige dreumes rond met een knuffel, waarop wij natuurlijk dachten dat ze die gewoon ergens weggegraaid had – wij terug, waarop die dame zei dat ze die aan onze dochter had gegeven… Misverstand ook weer opgehelderd 
Top-dag, totdat een of andere… nouja…
Groet
Mark
Ik heb daar ook (over de hoofden) gelopen. Wel veel kinderspeelgoed gezien, geen Patekjes 
Jullie hebben dan toch echt je best niet gedaan hoor, als ik hiermee win. Een goed lopende “Delano” voor 1 euro die nog best aardig in z’n vergulding zit en een erg leuk uurwerk heeft (weet nog niet welke, kon het niet lezen maar het ziet er mooi uit). Een Tissot PR 50. Voor mijn vrouw dacht ik, die 'm echter niet hebben. Maar voor een euro…? En dan een russische duiker. In niet zo goede staat maar ik vond het interessant omdat de kroon geschroefd is en het er heel degelijk uitziet. En voor 2 euro dus tja.
Jammer dat ik de wedstijd hiermee win, we hebben in het verleden wel eens spectaculairdere aanwinsten gezien.
@ hharry: ik begrijp je goede bedoeling maar het is misschien juist beter door te gaan.
Henrik Schreef:
Jullie hebben dan toch echt je best niet gedaan
hoor, als ik hiermee win. Een goed lopende
"Delano" voor 1 euro die nog best aardig in z’n
vergulding zit en een erg leuk uurwerk heeft (weet
nog niet welke, kon het niet lezen maar het ziet
er mooi uit). Een Tissot PR 50. Voor mijn vrouw
dacht ik, die 'm echter niet hebben. Maar voor een
euro…? En dan een russische duiker. In niet zo
goede staat maar ik vond het interessant omdat de
kroon geschroefd is en het er heel degelijk
uitziet. En voor 2 euro dus tja.http://www.de-keizer.nl/freddy/koninginnedag2009.j
pgJammer dat ik de wedstijd hiermee win, we hebben
in het verleden wel eens spectaculairdere
aanwinsten gezien.@ hharry: ik begrijp je goede bedoeling maar het
is misschien juist beter door te gaan.
Wow, Henrik, knap gedaan joh !!! (tu)
En het zijn nog niet eens “Bami”-klokken. ( oops, mocht dat niet meer zeggen !
)
Maar aan DIE prijzen, is het toch moeilijk niets over de Nederlandse “zuinigheid” te zeggen hé ? 
Veel plezier met je nieuwe aanwinsten !
Henrik Schreef:
uitziet. En voor 2 euro dus tja.http://www.de-keizer.nl/freddy/koninginnedag2009.j
pgJammer dat ik de wedstijd hiermee win, we hebben
aanwinsten gezien.@ hharry: ik begrijp je goede bedoeling maar het
is misschien juist beter door te gaan.
Tja, petje af… Gisteren in Breda nog even rondgekeken, maar daar was echt helemaal niets. Of ik mis die ‘Arendsogen’ van jouw! Het enige wat ik gescoord heb is een paar biertjes en dat waren zeker geen koopjes.
De horloges komen gewoon naar jou toe:D Staat er op die Rus iets wat lijkt op 3AKA3 aan de linkerkant van de ‘6’? Dan is het een horloge, gemaakt in opdracht van het Russische leger. Redelijk gewild op Watchuseek, afdeling Russische horloges natuurlijk. Maar er is heel wat kaf onder het koren.
Denk dat we of bij Henrik een cursus moeten volgen,
of in de verkeerde woonplaats wonen.
Wat ik mezelf heb voorgenomen is volgend jaar eerst zelf vroeg op pad,
en later pas met vrouw en kinderen.
Misschien scoor ik dan wel wat.
gr Ron
Ja Henrik heeft horlogeogen hellaas voor mij kijk ik te veel naar de mooie dames die
er ook waren.
Voor mij een les dat ik voortaan maar oogkleppen aan moet doen B)- :}
wauw, super mooie Tissot!!
En dat voor een euro!!
Henrik Schreef:
uitziet. En voor 2 euro dus tja.Jammer dat ik de wedstijd hiermee win, we hebben
aanwinsten gezien.
Is die Tissot een automaat?
Goeie deal!
Twee horloges voor € 2,-.
Weliswaar moest ik er nog nieuwe batterijtjes inzetten, maar het leverde twee dolgelukkige dochters op (van 6 en 8 jaar). Eindelijk enig begrip voor mijn beginnende ‘horloge-obsessie’!
Ik zal dan wel niet gewonnen hebben, ik zend de aanwinsten toch maar in. Al was het maar omdat het de enige horloges waren die ik in ons dorp (met een vrijmarkt voor en door kinderen) zag!
Groeten,
Mark

Dan heb jij gewonnen want ik er maar een iemand gelukkig mee kunnen maken! Gefeliciteerd!