Mooie Omega, geniet ervan.
Van harte
Staat super!
Mooi horloge hoor, ga je lang plezier aan beleven.
Pff wat een knaller ben ook op zoek naar eentje alleen zit ik nu te kijken naar blauw ookal is zwart wel mooier
Blauw is ook zeer mooi hoor, heb deze ook gepast. Echter voor zwart gegaan omdat fit voor mij wat alledaagser is.
Mooi horloge! Hoe groot zijn jouw polsen? Ik twijfel namelijk ook over de grootte.
Heel mooi horloge heb je gekocht, veel plezier ervan
Ik draag die van mij op 17.5cm polsen. Op rubber draagt hij wel kleiner door de tapering in de band.
Prachtig horloge, geniet ervan
Ik heb vandaag met pijn in me hart mijn 50-shades-of-blue versie van dit model verkocht
Heel mooie seamaster, staat nog steeds op mijn lijstje. Geniet ervan
Dat moet ik eigenlijk eens meten Ik heb geen grote polsen en de grootte valt goed mee hoor, had verwacht dat het te groot ging zijn en dan kon ik het horloge eindelijk uit mijn hoofd zetten… maar nee. Zit goed.
Bedankt voor jullie reactie! Ik heb zelf een pols van 16cm dus vrij klein. Maar wordt gewoon een keer passen dan…
Ik wil ook graag de witte Seamaster. Twijfel alleen tussen staal of rubber band.
Ik zou op staal kopen, wil je de rubber later is een kleinere stap te nemen (in )…
Ik zou ook op staal kopen en achteraf een rubbere strap bijkopen. De stalen band apart kopen kost je veel meer.
Gewoon lekker passen bij AD, dan weet je het zeker en het is direct een leuk moment. Mijn advies is om ook direct voor staal te gaan. Een stalenband achteraf kopen is vele malen duurder dan een rubberen band
Ik heb de seamaster ook gepast met polsen van 16,5cm. met de stalen band vind ik hem iets te bulky, maar daar zijn alternatieven voor. Op rubber draagt hij geweldig. Hij is wel aan de grote kant maar absoluut niet storend.
Schitterend horloge! Enjoy😊
Thanks voor alle antwoorden! Ja ik ga hem binnenkort maar is passen. Wacht eigenlijk op de Tudor Black Bay Pro maar dat duurt zo lang voordat deze bij de AD goed beschikbaar is.
Alleen dit is wel direct weer een prijsklasse hoger.
Kun je bij de AD ook de originele rubberen Omega band kopen? Ik zie online bij Omega dat je alleen maar leren of NATO straps kan kopen.
Dat kan zeker! Kijk even op de site van Van Baal. Een fijne AD die de tijd voor je neemt.