Week aan de pols: Omega Seamaster

Om het nog makkelijker te maken voor je, hier de link: https://www.eugenevanbaal.nl/omega-rubber-strap-zwart-032cvz010126.html?gclid=EAIaIQobChMI0bnRy9Hz-QIVYvbVCh3OtASqEAQYAiABEgLY0_D_BwE

:smiley: :smiley:

2 likes

Heel mooi! De maat staat je goed!

2 likes

Bij twijfel staal kopen…Heb ik geleerd, achteraf staal bijkopen pakt duurder uit…Dat zeggende, ik heb nu wel 2 stalen oem banden liggen waar ik niks mee doe.:thinking::slightly_smiling_face:

Ja ik draag eigenlijk nooit staal en ik ben inderdaad ook bang dat als ik eenmaal rubber heb ik de stalen band nooit meer ga dragen. Eerst maar is kijken hoe ze beiden staan om mijn pols :slightly_smiling_face:

1 like

Hmm ik kan het fout hebben maar volgens mij zijn de prijzen net verhoogd.
Volgens mij was de rubber 5400 en de stalen 5700. Ik zie nu prijzen van 5700 rubber en 6100 staal bij verschillende AD’s… :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Klopt, per vandaag…misschien grijze dealer proberen?

Nice wel voor degene die hem al gekocht hebben :grin:

Nee joh :upside_down_face:

2 likes

Doe het horloge maar.:grin::grin:

Ik lees hierboven dat die prijzen maar blijven stijgen. Ik houd hem nog wel ff :rofl:

2 likes

Nog ff en je kunt een jubileum vieren :laughing:

1 like

Klopt. Als je een stuk of 3 omegas heb liggen kun je na vandaag zo,n 1,5 k waarde bijtellen.:sweat_smile:

Hahah ja.

In dat jaartje wel 2x uit de verkoop gehaald, maar idd still going strong :sunglasses:

1 like

Ja joh 5700 + stalen band van 759 is stuk duurder

Ok mopperpotje.

Het ging over mijn band die te koop stond.
Dan had je voor 6.2 dus een seamaster met 2 banden.

Dus voor 100 euro meer dan de stalen band versie nieuw had je 2 banden.

2 likes

Super mooi horloge, zelf wel de blauwe variant op staal, pols 17 cm. Kan prima, moet echter wel wennen als ik een 36mm klokje af doe en de Seamaster om. Wijzerplaat blijft gaaf, zeker met de zon erop.

Rubberen band is 300 euro maar dan heb je nog geen sluiting Vouwsluiting erbij kost ook 300… 600 totaal dus. Plus 6100 voor horloge op staal is 6700… dat heb ik… op rubber kost ie 5700 plus 759 voor staal dan word de set dus 6359… weet je zeker dat bij die stalenbandprijs ook de sluiting en endlinks zijn inbegrepen? Ik dacht nml van niet.

1 like

Mocht je nieuw kopen op rubber,zorg dan dat je nieuwe band met vouwsluiting hebt. Wil je perse die met gesp dan kun je wel goed onderhandelen over de prijs…

1 like