Weer een afgehaakte koper.. ben ik flauw?

Rustig, rustig, neem nog een biertje!:beer:

Daar lopen er meer van rond. Ik zag hierboven iemand ook echt kort geding noemen. :joy:
Dan weet je al helemaal niet hoe het een en ander werkt.

Leuk topic wel.

Lekker belangrijk. Van je grootste vergissingen kun je het meeste leren. Vandaag was een goede dag wat dat betreft. :wink: :thumbsup:

3 likes

Ja, wat denk jij. Ik kom mijn afspraken na.

Maar hij loopt toch gewoon binnen cosc specs!

1 like

Mooiste smp ooit gezien.

1 like

Dat is een betere manier om erna te kijken denk ik dan maar

1 like

Wilde misschien ff iets uit z’n broek halen?:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Dat hoop ik ook, maar voorlopig heb je wat in je “rugzak” :stuck_out_tongue_winking_eye:

Veel succes en leer ervan. :wink:

Dank je wel. Een grote rugzak kan ook zijn voordelen hebben…

1 like

Behalve gebleken onbetrouwbaarheid, mankeert er taalkundig ook nog wel het een en ander aan deze “aankomende student”

1 like

Allemaal leuk en aardig,maar ik had deze meneer achter je broek aan gestuurd hoor!

1 like

Goed punt. Normaal gesproken schuif ik het af op mijn dyslexie maar gezien dit topic lijkt me dat niet echt handig.

Maar hij maakt wel foto’s😜

2 likes

Er worden nu wel grapjes gemaakt maar ik heb niet het gevoel dat Sjoerd dit als een grap ziet.
Sterker nog voor hem is het niet klaar dus grappig wil ik het ook niet noemen.

Wie wil er in godsnaam een nauwkeurigheidstest laten doen voor ie een horloge koopt?
Ik was daar als verkoper al afgehaakt.

Het overkomt mij ook weleens dat iemand zegt een horloge van me te kopen en uiteindelijk toch afhaakt.
Is erg vervelend maar dat hoort er gewoon bij.
Ik vind het erg kinderachtig om dan alsnog via een rechter een koper te willen dwingen het horloge van je te kopen.

1 like

Vermakelijk topic.

Misschien kunnen we er een gezellig samenzijn van maken? Als @Warroo met zijn juridische expertise nou gewoon even woord bij daad voegt en er wat mensen @daniel997 willen bijstaan, dan kan de rest van de community gezellig op de publieke tribune plaats nemen. In pauze kunnen er nog wat deals beklonken worden, die dan weer kunnen leiden tot een volgende get together.

See you in court!

21 likes

Ik hoop het ook, aangezien er meer ratten met stropdassen zijn, dan met staarten. :wink:

3 likes

Ik was voor de duidelijkheid niet diegene die voorstelde om hem te testen.
Ik vroeg hoe nauwkeurig hij was en toen kreeg ik als antwoord dat hij lang niet gedragen was en dat hij als Sjoerd terug is van vakantie het horloge zal laten testen.

We houden ons knuistjes gekruist dat dit zaakje weer met de wind weg ruist.

Zo niet,ben je gewoon de lul.:joy: