Gobert is alleen maar bezig het zaakje op spanning te houden.
Dat is dus precies mijn punt. Wat is het nut van die test? Een service is 21 jaar geleden voor het lastst uitgevoerd. Dus of het horloge nou 30 sec of 2 minuten per dag verkeerd loopt, een service moet je als koper gewoon incalculeren.
Ik zou een bijeenkomst gezellig vinden. Maar we weten hier allemaal dat dat er niet van komt. Dus houd alsjeblieft op met piepen.
Een koper die zich bedenkt: nee, dat is niet leuk. Een verkoper die daar een rechtszaak om zou beginnen: nee, dat is niet leuk. En in dit geval niet in verhouding tot de centjes. Ik prijs onze Daniel dat hij zo deemoedig is: werkelijk een voorbeeld van eerlijkheid. Hij geeft zijn domme zet toe en biedt daarvoor meermalen ruiterlijk zijn excuses aan. Er zijn er genoeg hier die hem genade en vergeving hebben geschonken. Warroo: voeg je bij deze club en laat genade voor recht gelden. Het zou je ontzettend sieren, man! (Ik vind die Omega dus helemaal niets, anders was ik nog wel in de bres gesprongen.)
Er is dus een familie noodgeval waardoor je je datejust voor 2500 euro moet verkopen maar binnen een week erna plaats je een gezocht advertenie met budget van 2500 euro en probeer je ook nog warroo s horloge te kopen
Dat heet bullshit
met spanning alle berichten doorgelezen in de hoop het oordeel van @Warroo te horen in zaken tegen @daniel997…
Helaas kom je weer van een koude kermis thuis en hangt de sensatie nog in de lucht, wordt vervolgd (met han peekel )
overigens is de popcorn op en ben ik half zat van al het bier…
vroegah met veel plezier naar gekeken,alleen vroeg ik mij toen wel altijd af wat Han onder zijn kin had hangen.
Nu weet ik het…zijn 2e kin
Gaat letterlijk om een horloge van 400 euro, zie geen directe schade alleen wat tijd verspilt. Verkoopt het wellicht aan een ander voor een paar tientjes minder, poeh poeh zeg. Kan me niet voorstellen dat een advocaat hierom zo’n stennis schopt.
Die zou al genoeg van die onzin zaken moeten hebben om te begrijpen dat dit totaal geen rechtzaak verdiend.
Neem lekker een online mediator voor dit soort gevallen haha
Ben zelf vorige week nog opgelicht, heb wellicht een naam en camerabeelden van wie erachter zit. Gaat om 120 euro maar hier overweeg ik dus wel juridische stappen. Dat vind ik pas iets noemenswaardigs om de kantonrechter voor te leggen. Niet dit soort hyper fanatieke onzin.
Dit is weer een grote aanname zonder de feiten te kennen maar ik heb geen zin in meer ruzies.
Door een familie noodgeval moest ik geld voor kunnen schieten voor een familielid.
Dit heb ik ondertussen weer terug gehad.
Je hoeft me verder niet te geloven maar dit is wat er gebeurd is.
Het is kinder bedtijd Daniel
man makes incredible what?
@Warroo: excuses voor de wat kinderachtige benadering van enkele forumleden hierboven. Ze bedoelen het vast niet kwaad en ik kan me je irritatie wel goed voorstellen. Gelukkig heeft Daniël meermaals excuses gemaakt. Wat ik me wel afvraag: wat is nu precies jouw schade, los van wat verloren tijd aan e-mailcontact met een geïnteresseerde? Als de vraagprijs reeel is raak je het horloge vast snel kwijt aan een andere koper.
Dat mag iedereen zeggen behalve jij
Heb me eindelijk weer eens vermaakt hier. Kansloze missie voor 400€, laat je toch niet zo voor de gek houden man. Ga lekker leuke dingen doen. No worries
Zit ik lekker op mijn vrijdagavond nietsvermoedend in de polder op wat smakelijk BBQ vlees en kip te kauwen, aan een IPA te lurken en te ouwehoeren over ruimte, tijd, afstand en eindigheid…is ondertussen uit het niets ineens weer een ouderwets cowboytopic gestart. Ik pak even een Rochefort 10 voor de rest van deze western
waku waku maar mee…
de blauwe is @Warroo en die rooie is @daniel997
sorry nu stop ik ermee, komt door al dat
Zo… paar coctails verder en ik lees dit allemaal!!
Kan ik nog iets doen om de boel een beetje op te naaien…??
Nee geintje natuurlijk! Zen-master @Windhund en @malus65 zijn verantwoordelijk voor mijn uiterst correcte gedrag!!
Lullig voor beide partijen deze situatie:
Sjoerd, niet zo janken, grab your balls together en verkoop die Omega snel!
Daniel, ook niet janken! Grab your balls together en geniet van je droomhorloge… Oja… en niet meer zo doen hè?
Ik top 'm nog ff af hier…
Tjallazz