doe maar lekker, veel plezier daar op de Malediven ouwe reus!
Vernam dat Bram weer terug in de advocatuur aan de slag wilde, mooie klus om mee te beginnen, lijkt mij.
Ik wil hierbij @Warroo en @daniel997 hartelijk bedanken voor dit schitterende topic.
Het was schitterend en vermakelijk.
thanks
Straks dubbel kijken
Met de opbrengst van de Omega kun je dan de eerste 45 minuten betalen.
Even voor de nieuwsgierigheid, en niet om me actief in dit gewoel te storten:
https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand
Dat is een overheidssite die exact uitlegt wat koop op afstand betekent, en ik zie geen caveat voor particulieren.
Waar baseer jij het verschil tussen ākopen via internetā van een bedrijf of een particulier op, als ik zo onbeschaamd mag zijn?
Wat @anon50762135EV zegt, enjoy daar in Zeeland.
Zou jij mij wel een plezier willen doen en niet weer mijn nummer aan random mensen geven die graag een exclusieve HanDavinci mod willen?
Als ik wil adverteren ga ik wel op de markt staan met een kraampje.
Much obliged
hang even een briefje op bij de Jumbo, werkt ook goed
Correct, dan zou ik zelf actie ondernemen. En niet whatsappjes krijgen van iemand met een āhardcore4lifeā trui aan op zijn profielpic
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/overeenkomsten/wanneer-sluit-ik-een-koopovereenkomst
Volgens de Rijksoverheid:
āU sluit een schriftelijke koopovereenkomst als u uw handtekening zet. Bijvoorbeeld onder een bestelling.ā
Zoals de Overheid het formuleert is een bericht op een forum dus geen geldige koopovereenkomst.
Niet voor een Mondelinge koopovereenkomst, zo blijkt. Zelfs iets op een toog leggen kan funest zijn.
Maar voor schriftelijk moeten we een krabbel zetten. Jottem.
Dacht ik ook inderdaad.
Daar ga je al. Ik ben een millenniumkid vrind, dat is voor oude mensen.
ah, Mental Theo dan
ken je die wel?
Ja ik had op een basisschool een cdātje van hem. En die oale smeerderd probeerde ooit een vriendinnetje van me te versieren
Heren kunnen we ons nu weer met deze belangrijke juridische kwestie bezig houden. Zie hier een soort van Bosman arrest ontstaan. Dus laten we scherp blijven en focussen aub.