Ik zou bijna je topic titel willen veranderen,maar ben veel te bang dat ik dan een lawsuit aan mijn broekje krijg
laila tov
…en daar ben je voorlopig wel zoet mee…Enjoy
Storm in een glas water. Geen enkele partij met schade.
Zelfs als de koper verplicht wordt om af te nemen, wie wordt daar beter van? Koper kan als ‘arme student’ beweren geen fondsen te hebben - voor je het weet met juridische rompslomp een jaar verder. En nog steeds geen verkochte klok.
Maw zet de beste man op je ignore lijst, laat feedback na, en zoek een andere koper.
Man hier ga je toch niet wakker van liggen. Zie je het al voor je? Een rechtszaak om een vage afspraak over een horloge dat misschien wel maar misschien ook niet goed is en pas gekocht zou worden als het wel of niet goed zou zijn. En wat vond jij acceptabel? Een afwijking van 1 seconde per jaar? Dan ben je klaar toch.
Hey…welke draait er? Heb ook zin in een biertje:blush:
Mijn likes zijn op… LIKE!
Tja het is meer emotioneel gezien dat ik in de stress schiet.
Gelukkig hebben jullie reacties me wel een beetje gerust gesteld maar ik heb wel een les geleerd hiervan…
YES!!!
“geruchten gaan ten ronde dat er al contact is geweest met een deurwaardersbedrijf”…
Die is supercool enjoy.
The hatefull eight
Dankjewel! Ik heb geen likes meer… LIKE
Ah…vet🖒😊
Proost!
Haha…hier heb je er een paar van mij…
Ik moet nu echt pleite maken… Mevrouw Klokkengek begint te roepen…
Scheer je weg…!
Zo ergens aan het einde van film gebeurt er…waardoor er …en dat kost hem weer zijn…oh shoot