Exact, begin me behoorlijk te irriteren aan dit soort gedrag. Juridisch dreigen walg ik van.
Ik stel hier een vraag.
Om eerlijk te zijn ben ik bang om in dezelfde ruimte te zijn met hem.
Ik zou liever het verlies nemen en hem het horloge laten houden dan het horloge op komen halen.
Wijze woorden; helemaal mee eens!
Neen, een situatie waar ik mij ook pissed over maak.
Ik had laatst zelf andere goederen verkocht. Had met de koper afgesproken elkaar halverwege te treffen ivm de kwetsbaarheid. Dat halverwege was Frankfurt!
Je voelt hem al, mooi voor Jan met de korte achternaam dus.
Waar je het antwoord al op weet (mag ik hopen).
Dit vind ik geen vraag maar eerder een keiharde dreiging.
Kom op zeg, waar hebben we het over, voor en met elkaar hier toch, win some, lose some.
Voor we het weten, moeten we straks allemaal naar de rijdende (t)rechter ( mr Visser lust er wel een paar)
Warroo heeft feitelijk geen schade geleden. Het item is nog steeds in zijn bezit en hij is vrij om het tegen welke prijs ook aan een ander te verkopen.
Je begrijpt dondersgoed dat ik het heb over jouw gehele benadering van dit specifieke geval.
Geen manier van doenâŠenorm overdreven reactie. Nogmaals ik begrijp de frustratie en die calculeer ik in.
Het is weekendâŠEnjoy
Maar wat als ik het tegen EUR 100 minder verkoop?
Ja, natuurlijk, dat je daaraan nog twijfelt.
Is dan een geval van vrije wil? Je kunt ook besluiten dat ding uit het raam te gooien. Dat is nog steeds geen schadegeval, al is 'ie dan kapot.
Al die hobby advocaten hier, heerlijk.
Maak je je druk om zeg⊠Vraag de volgende keer een aanbetaling.
Dan zou ik vanavond nog kijken of er een RC is die piketdienst heeft.
Pff kom op zeg. Wil je nou je gelijk halen en constant door blijven zeuren met dit soort zieligheid. Alleen maar doorgaan. Je hebt jezelf hier al onmogelijk genoeg gemaakt zo. Als het zoân fantastisch horloge is, verkoop je hem zo
Dan heb je pech
Wat een heerlijk topic!
Ik ga lekker een biertje drinken en een western van Tarantino kijken! De mazzel en brooche
laila tovâŠ