Weer een afgehaakte koper.. ben ik flauw?

Nee joh…echt niet druk om maken. Waait allemaal wel over. Dit soort dingen kunnen nu eenmaal gebeuren. Als klein leermomentje zien.

Take it easy :thumbsup:

3 likes

De test zou volgens mij eind Augustus gedaan worden omdat Sjoerd op vakantie is als ik het goed heb.

Je hebt het gewoon verkeerd aangepakt jongeman. Dat is alles.

Als je daarna ‘geknipt en geschoren’ wordt, dan moet je ‘stil blijven zitten’ en het nemen als een vent. :slight_smile:

Ik denk dat er geen rechtszaken van komen. @Warroo heeft gewoon 100% gelijk, in de zin dat je jouw afspraak had moeten nakomen, maar daar zal het denkelijk bij blijven. Leer er iets van! :+1:

14 likes

Jij maakt die gast nu onnodig bang en vind dat eigenlijk ook geen goede zaak.
Of is het de sensatie die je nu voelt?

3 likes

En waarom zou ik hierover een kg starten? Gewoon kantonrechter. Geen advocaat nodig.

Ik denk dat hij te boos (begrijpelijk) om te praten momenteel maar ik probeer het morgen weer.

1 like

Ik zou alvast hier geen dingen posten die tegen je gebruikt kunnen worden.
Mocht er echt een rechter aan te pas komen, kun je beter de kaarten tegen je borst houden. Voor je het weet, schrijf je iets dat als erkenning van schuld kan worden opgevat.
Probeer er met PM’s uit te komen met Warroo.

1 like

Hij kan altijd een advocaat inschakelen natuurlijk.

Interessante vraag, een email wel, een pb niet? Mondeling is al rechtsgeldig, dus waarom een pb niet. Al zou ik Warroo de proceskosten laten betalen. Zo erg is het ook weer niet.

Dank je wel.
Misschien moet ik maar mijn account hier verwijderen.

De man kocht vorige maand nog een Rolex van EUR 2500 op dit forum.

Tuurlijk. De wet stelt geen vormvereisten. Al doe je het met de postduif, gebarentaal, rooksignalen. Maakt allemaal niet uit.
Soit, die laatste twee zijn wat vluchtig en wat lastig te bewijzen. Maar de wet gaat uit van wilsovereenstemming.

1 like

Doe ff normaal zeg, rechter een oordeel vragen. Dit is een forum over een volkomen zinloze hobby. Zulke dingen gebeuren, reageer in “ervaringen met” en leef verder.

42 likes

Welnee. Waar hebben we het eigenlijk over verder.

Gewoon even stoom afblazen…

Warroo wil een punt maken en schiet daar nu erg in door.

5 likes

Je kan het horloge gewoon afnemen, toch? En dan meteen weer verkopen met misschien een paar tientjes winst of verlies?

Dan heb je je aan je woord gehouden en ook een hoop geleerd! Het forum vergeeft jongelingen die kleine indiscreties wel denk ik.
Of " ik ben aankomend student en dus arm" teksten geapprecieerd worden van iemand met een reverso om de pols… Ik betwijfel het.

7 likes

Gobert, misschien een idee om je professionele bezigheden buiten het forum te houden? Hier wordt niemand beter van… ook de verkoper niet.

1 like

Ik begrijp de frustratie…maar ik vind ook dat je wel volledig doorslaat. Jammer dit soort acties :worried:

1 like

Gaat het om het principe? Volgens mij heeft de beste man zijn lesje geleerd.
Gaat het om geld? Kom er dan samen uit en niet hier op het openbare gedeelte.

Fijne avond mannen!

3 likes