Waarom zou je eigenlijk uberhaupt nog iemand willen opschepen met een horloge dat hij niet meer wil? Dat is toch niet liefhebber waardig te noemen
Ja johā¦Harry is veel te goed voor dit forum
Geen idee, loos dreigement, net zoals hij doet⦠hahaha
Dat blijkt maar weer eensš:blush:
Maak je niet druk.
Je hebt je excuses aangeboden en hopelijk weer iets geleerd.
je kan daadwerkelijk iemand blokken.
Staat onder je voorkeuren en dan zoān beetje onderaan.
Daar staat een vakje waar je een naam in kan voeren,en dan zie je zijn berichten niet meer.
Zijn we het er dan ook over eens dat je de aanbetaling kwijt bent, na afhaken. ?
Voorkomt nieuwe discussies.
Nooit gedaan hier, maar opent nieuwe inzichten.
Best wel jammer overigens, begint meer en meer op MP te lijken zo.
Uiteraard, daar is de aanbetaling voor.
Dus de constructie wordt: ik leen @daniel997 400 euro met 10% rente, hij koopt de Omega en verkoopt aan @ElChueco voor ⬠500,- (staat in dit topic dat hij hem voor ⬠500,- zou kopen). Ik krijg ⬠440,- en iedereen is blij.
Deal?
Toch die ābedorvenāā eieren.
Zojuist even alles doorgelopen hier. Wat een belachelijke schertsvertoning van @Warroo. Om een horloge? Om een principe? Ga je schamen gast! Dreigen met een zaak, op een openbaar forum? Hoe sneu kan je zijn zeg. Wees een vent en move on. Shit happens. Ga dit lekker privƩ uitvechten ipv openbaar.
Disclaimer: normaal gesproken reageer ik niet op het soort kinderlijke posts van een volwassene die zich als 5-jarig jochie gedraagt die zijn zin niet krijgt. Maar ik kan het niet nalaten mijn ongenoegen over het gedrag van @Warroo te spuien. En dat recht heb ik. Want dit is een openbaar forum. En mijn reactie is net zo triest als jouw post.
Tevreden?
Get a life⦠move on⦠nothing to see⦠er sterven nog steeds vluchtelingen terwijl ze hun vaderland ontvluchten. Maak je je daar ook net zo druk over?
Onmiddellijk naar de rechter⦠Jeetje wat een zielepoot die Warroo.
Ja is echt balen maar dat gebeurd. En je doet alsof je alles van 't recht weet, nou doe dan je ding en val ons niet lastig met je kleutergedrag.
Goed plan, maar wel met een andere film