Weer een neppertje?

Lumepip niet gecentreerd en heliumventiel niet op de juiste plek (te laag?)
Of zie ik het niet goed? (niet veel verstand van planet oceans)

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1132602291-omega-seamaster-planet-ocean-232-30-44-22-01-001-compleet.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=7

Die lumepip ziet dr idd niet zo fraai uit… maar die verkoper heeft wel echt een enorme lading horloges te koop staan.

http://www.marktplaats.nl/verkopers/7945852.html

En als ik mijn vriend Google met het typenummer confronteer, krijg ik het GMT model te zien :scream:

wat een éikel dan weer! (dit horloge icm die vraagprijs)

43,5mm is ook het GMT model. Alleen: Waar is de GMT-wijzer?

Of hij heeft gewoon het verkeerde plaatje dr bij gegooglet… al zn andere advertenties hebben ook geen eigen foto’s

Sws raar verhaal, topstaat uit 2014, maar wel nog plastic om de band… Font op de bezel klopt niet. De bezel is ook te zwart, die hoort wat meer grijzig te zijn en niet zo glimmend (lijkt meer op de bezel van het 2500 model).

2 likes

Ruim 60k aan nephorloges!!! :joy::joy::joy:

1 like

Ik zou überhaupt nooit een horloge van die prijsklasse via marktplaats kopen, maar dat terzijde. Desalniettemin een ongelofelijk lul van een vent dat hij mensen oplicht met neppers.

1 like

Lijkt idd de bezel van het 2500 model, en die heeft weer een open 6 en 9 op de plaat, dus zou dit niet matchen.

De plaatjes van die Navitimer komen rechtstreeks van Chrono24. De dodo heeft het achterdeksel met serienummer er zelfs bij gezet :joy:

Chrono24

vs

Marktplaats

Zijn nu ook extra foto’s toegevoegd. Stock foto’s en zelf gemaakt door elkaar.

Damn! Had vorige maand nog interesse in een gmt uitvoering bij deze verkoper.
Hij vroeg €4000,- maar dat lag net iets buiten mijn budget dus waren we het niet eens geworden over de prijs. Advertentie was kort daarna verwijderd dus dacht ik dat het klokje verkocht was.
Totdat ik afgelopen week bericht kreeg dat het klokje nog niet verkocht is en of ik er nog interesse in had!

Maar aangezien ik een ander horloge heb aangeschaft had ik geen interesse meer.

Nu ik zo aan het lezen ben is dat maar goed ook…

2 likes

Dit soort berichten kunnen niet vaak genoeg geplaatst worden. Ik vind Marktplaats ook erg laks bij dit soort zaken.

2 likes

Ik wel (tweemaal goede ervaring mee). Als je bij iemand thuis afspreekt, zoals ik deed, en je wordt ontvangen door een sympthieke man van ± 50 jaar oud met een ribbroek, vrijstaand huis en nieuwe v70 op de oprit, en je uitgebreid leuk contact hebt boven een kopje koffie, klopt het eerder dan een of andere vage figuur die wil afspreken om 2300 bij een McDonalds parkeerplaats, en zegt: 'ik sta op het hoekje, ‘87 honda civic’

2 likes

Hoe noemen wij deze vorm van profileren?

Ach je snapt toch wat ik bedoel: ‘buy the seller, then buy the watch’. Marktplaats is gewoon een forum waar mensen spullen aan elkaar verkopen. Omdat je elkaar niet kent is het gewoon belangrijk om extra op te letten: als het niet klopt merk je dat vaak wel aan allerlei rode vlaggen, zoals ik eerder beschreef. Geen wet van meden en perzen uiteraard.

Was dat zo’n homoparkeerplaats?

2 likes

je kent ze?

Haha, daar koop je heeeeeel andere dingen, Gobert😂