Ik kijk al geruime tijd mee op dit mooie forum en heb daardoor mijn horlogekennis al aanzienlijk zien groeien. Tegelijkertijd merk ik dat door de diverse topics te lezen het ook van invloed is op je eigen beeldvorming en waardering van bepaalde horloges en merken.
Mechanische horloges zijn absoluut verslavend.
(al staat er 1 Guess-quartz tussen, een krijgertje)
De “grote” zwitserse merken passen voorlopig niet echt in het budget, maar ik beleef veel plezier aan de Chinezen, Russen en Duitsers.
Omdat foto’s het altijd erg goed doen hier heb ik er ook een paar gemaakt al zijn ze wat minder geavanceerd dan sommige anderen die ik hier zag passeren.
Inmiddels is de collectie ook alweer wat uitgebreid.
Zodra ik daar foto’s van heb zal ik ze jullie niet onthouden
Welkom hier! En schaam je vooral niet voor je collectie. Het hoeft toch niet allemaal uit Zwitserland te komen? Het belangrijkste is dat jij het leuk vindt.
Welkom Hans! je hebt al een behoorlijk uitgebreide collectie opgebouwd! Zwitsers of niet, ik moet zeggen dat ik met mijn aanmelding alhier mijn portemonee geen plezier heb gedaan;)
Da’s toch een behoorlijke en leuke collectie hoor! Beide TWS’en heb ik ook, alsmede de Alpha’s (GMT en chrono). Blijven de schroefjes van de (stalen) Alpha-banden bij jou netjes op hun plaats?
Hierbij wens ik je een aangenaam verblijf binnen de gelederen van dit robuuste forum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.
En die verzameling van jou, die mag er wezen. Een verzameling aan horlogerie welke zich kenmerkt door diversiteit, sportiviteit en kwaliteit.