Weer terug uit Basel

Afgelopen weekend in Basel geweest. Ontzettend veel te zien. Van heel mooi tot spuuglelijk; het blijkt allemaal weer smaak te zijn.
Zelf ben ik niet zo van de skeleton en hele gecompliceerde uurwerken, al kan het vakmanschap zeker waarderen. Hier wat horloges die me wel konden boeien. Er was nog veel meer, maar wellicht hebben andere leden verdere aanvullingen.

Door het licht in de vitrines, niet altijd goede foto’s met de telefoon te maken.

Ze zijn niet allemaal nieuw op de markt, maar toch de moeite waard om nog eens te laten zien IMHO.

9 likes

Bedankt voor het delen, lijkt mij ook wel eens de moeite waard om naar toe te gaan.

Nice! Hier nog een aanvulling, idd de vitrines zorgen voor bagger foto’s, maar het gaat meer om de indrukken:

Bedankt voor het kijken!

5 likes

Tof altijd die Baselworld indrukken! Bedankt voor het delen en benieuwd of er nog meer forumleden zijn geweest.

gr, HJR

vind die Seiko wel heeeeel erg op een Longines Master Collection lijken.

2 likes

Vooral die nieuwe duikers van Oris vielen me op, geen hond die ernaar keek, ze zijn bescheiden en retro en gelukkig hebben ze die cartooneske cijfers weg gelaten.
Gewoon echt mooie duikers.

3 likes

Dit is mooi, soort smartwatch?

Ik vond die Uber chauffeur met die geile E-type nog het mooist!

1 like

Ik vind die Oris Divers ook erg mooi om te zien!

1 like

vroeg ik me ook af, welke is dit?

Zelfs vanuit California komen rijden…chapeau!..:smile:

@LeenV @BobT Schauer analog reminder.

plaatje @stuffler,mike WUS

gr, HJR

thnx!
Kende het merk niet, zie meer strakke klokken op hun website.

Benieuwd wat deze analog reminder gaat kosten!

deze Sinn en Certina zijn me overigens ook bijgebleven

Mooie Sinn!!!

Paar leuke modellen, ook weer veel van het zelfde, vind de auto foto’s daarentegen wel weer smakelijk… :grinning:

En een plaat met gekruiste beenderen? :unamused:

1 like

auto’s :slight_smile:

1 like

Leuk weekend gehad dus! Vitrine fotografie is idd lastig, en ter plaatste veel sterke spots natuurlijk.

Die Oris-Duikers-Met-Normale-Lugs vind ik heel interessant.
De Certina DS Diver met chrono is er toch al lang?