Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Brand identity: samenstellingen van eigenschappen

Merknaam: DuMet - Durable Metal

Typenaam: Spritonium - Springbar Tool Titanium

:clown_face:

2 likes

Dan vind ik de spritoti leuker

Ik vind het klinken als iets uit de periodieke tabel… :sweat_smile:

2 likes

Ik zie Lee Towers al op het podium;

This is

13 likes

Alleen was dat Rene Froger :wink:

9 likes

Voor de mensen die hier nog wachten…, er kan besteld worden! https://www.horlogeforum.nl/t/vanaf-vandaag-te-bestellen-dumet-momentum-springbar-tool/356718

5 likes

Eigenlijk een cover van de musical Jeckell & Hyde, maar Lee Towers lijkt me een betere zanger voor de commercial :wink:

Heb ik ook aan m´n bos… ideaal als je een telefoon privé koopt… kun je even snel de simkaart erin doen en je kunt je horloge even “snel” aanpassen…

Meer heb ik niet nodig! En onderweg bandje wisselen??? Doe ik nooit!

Nietes.

3 likes

3 likes

Hopelijk gaat die trein snel vanuit Bakhuizen vertrekken want in Leeuwarden staan er al bijna 90 man op het perron te wachten met koffers en al😎

8 likes

Dan past het extra goed bij jou en jouw merknaam :+1:t4:

1 like

Dat is niet “zijn” merk.

1 like

@Arie_Kabaalstra, zou mooi zijn, mits je in de gelegenheid bent, dat je een “The Making of” video zou kunnen maken zodat we het gehele productie proces kunnen zien. Lijkt mij zeer interessant. En je kan het ook weer op je website, YouTube etc. zetten om je product extra te promoten. Succes :+1:

1 like

Ja… zoiets ben ik ook wel van plan… 'k heb 2 Videocamera’s die ik op een Magneetstatief zo’n beetje overal kan neerpoten…
Alleen niet IN de draaibank, want de koelvloeistof die daar kwistig in 't rond kwietert… daar wordt een camera niet beter van… :crazy_face:

In de Freesbank kan dat weer wel… die’s droog…

'k maak er wel wat moois van…

2 likes

Ga je hier eigenlijk staven titanium voor gebruiken om de productie zo te vergemakkelijken?

Ja… Meter lengtes… Mijn leverancier heeft Titaniumstaf in 1 meter lengtes, die schuif ik zo aan de achterkant de draaibank in, dan bewerkt de machine 't onderdeel zover als mogelijk is, en snijdt em af… , dan schuif ik het stafmateriaal door, haal het vorige onderdeeltje eruit, en druk op start…

In het geval van de dopjes, kunnen die de bewerking van de achterkant op een andere machine krijgen… dus gaan die meteen door…

5 likes

Okee :+1:
We zien er naar uit.

Kijk… 't liefst zou ik dit achter mijn draaibank zetten… daar kun je een hele bundel stafmateriaal in gooien, en hij schuift ze zo door de machine in… 't zou dan helemaal mooi zijn als ik ook een automatische klem zou hebben…

'k moet alleen nog heel veel sleutelhangers verkopen als ik zo’n ding zou willen kopen.
Dit heet een “Bar-feeder”

Zelf een bouwen is een optie… gaat waarschijnlijk ook wel gebeuren als ik mijn Draaibank van een nieuwe besturing ga voorzien… 't onderstel kan ik dan maken van het zelfde spul als mijn werkbanken… maar momenteel ben ik daar even nog niet mee bezig… komt wel…eerst even een grote doos sleutelhangers maken… dan zien we wel verder…
:crazy_face:

7 likes

Besteld, alle respect voor het gemaakte tempo en de onverstoorbare aanpak. Alle vertrouwen hier in de ontvangst van een mooi en redelijk uniek product. :pray:

5 likes