Inmiddels te bestellen: DumeT Momentum Springbar tool

De DumeT Momentum Springbar tool is er!

Zoals ook te volgen is geweest in de vorige draad op HF (Link), is mijn zoektocht naar een ‘travel’ springbar tool geëvolueerd tot de DumeT Momentum Springbar tool. Een titanium sleutelhanger met aan beide zijde een Bergeon inzet.

Gezien de prototypes er zijn kan de website om de springbar tool te bestellen kan wat Arie en mij wat dat betreft live. Ik wil mijn DumeT Momentum alvast graag hebben!

Dus bij deze: Bestelsite


Een render met de tooltjes in de beschikbare kleuren. Het tooltje is handwerk, en het uiteindelijke product kan dus afwijken van de hier getoonde render.

De DumeT Momentum wordt standaard blanco geleverd, en tegen een kleine meerprijs kan er gekozen worden voor de kleuren (Rootbeer, Blauw, Geel, Fuchsia, Groen. Het tooltje kan tegen een kleine meerprijs geleverd worden met de Bergeon inzetjes die horen op de 6767-f/7767-f.

De prototype bodies in de verschillende kleuren. Nieuwe prototypes hebben een titanium kleur schroefdraad zoals de rechter twee op de foto:
image

Maar, hoe nu verder?
We plannen om op in de week van 11 oktober de eerste tooltjes uit te gaan leveren. Arie wil de DumeT Momentum in batches maken, dus als je deze week besteld (tot en met 26 september) krijg je de DumeT Momentum sowieso zo snel als Arie ze kan maken. Daarna kan het zijn dat de machines voor een nieuwe opdracht ingezet worden en er (tijdelijk) geen tooltjes meer gemaakt kunnen worden tot het machinepark opnieuw ingericht wordt.

Dumet is op dit moment in staat om beperkte voorraad aan te houden, dus zolang voorraad strekt zijn de tooltjes beschikbaar. Afhankelijk van het animo/ de bestellingen worden daarna nieuwe batches gemaakt.

118 likes

Geen mogelijkheid tot extra inzetjes?
(als in 2 setjes?)

2 likes

Sowieso heb ik al een paar test orders ingeschoten en betaald om de verschillende betaalmethodes te testen :scream: .

Sorry.

5 likes

Goed bezig, lekker doorgepakt @Ruud en @Arie_Kabaalstra

5 likes

Besteld! Ziet er heel mooi uit. Laat maar doorkomen!

4 likes

We hebben eraan gedacht, maar voor nu we willen ‘ons’ focussen op de tool… niet op de inzetjes.

5 likes

Besteld. Mooi initiatief Ruud en Jan!

5 likes

Goed werk mannen!
Bestelling geplaatst :tada:.

3 likes

Top, wat een leuk idee en de uitvoering ziet er geweldig uit. Heb het vorige topic met veel plezier gevolgd :grin:

4 likes

Leuk klein verjaardagscadeau voor mijzelf, ben benieuwd!

5 likes

Jee, besteld! Heel benieuwd hoe dat Klarna werkt. Geen rekeningnummer of wat dan ook opgegeven. Iemand een idee?

3 likes

Daar ben ik ook benieuwd naar :thinking:
Ik stuur je even een PB.

Ik heb wel een testbetaling met Klarna gedaan, maar enkel via ideal.

2 likes

Bestelling geplaatst hoor :+1: Ben benieuwd!

4 likes

Besteld! :slightly_smiling_face:

1 like

Volgens deze website moet je dan handmatig de betaling nog doen;

Ik ben benieuwd of ik daar mails van krijg enzo. Er kwam een factuur binnen, maar dat werd dus niet heel duidelijk.

3 likes

Besteld met iDEAL. Nog onder de 20 met bestellen, dus productie 1 te pakken.

Keurig gedaan mannen.

2 likes

Voor mijn duidelijkheid, standaard is het dan Zonder de inzetjes van Bergeon ??

1 like

Dat begrijp ik. Ik heb geprobeerd die optie uit te krijgen, maar Klarna is in dat geval alles of niets.

Je bent bij deze een pilot :stuck_out_tongue:

4 likes

Top!

Heb meteen een blanke en een groene besteld :+1:t2:

Maar ik heb nog geen T&T ontvangen Ruud :smirk: schiet op man, duurt zo lang…

image

7 likes

@Ruud en @Arie_Kabaalstra Top hoor…zeer netjes geregeld allemaal. Ben erg benieuwd naar het uiteindelijke product.

Ordernummer 20 it is. :+1: (Klarna betaling)

4 likes