De HF Cartoon (newest episode: post 2506)

Hahaha… mooi! Zal je niet vergeten als ik echt bekend ben. :+1:

Niet te veel off topic hè! Wil niet naar het grijze gedeelte. Danku

3 likes

Lasteraar had blijkbaar 2 weekjes nodig om in te kleuren :joy:

1 like

Grmbl… Toen was ik nog TL-1 en snapte voor geen meter waar al die avatars vandaan kwamen. :wink:

2 likes

@Jurk bijna zondag.
Chop chop :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Heel, even maakte je me blij… 1 ongelezen post, ga ik als eerste reageren op @jurk… nee hoor, een post dat hij vaart moet maken :rofl: we zijn niet verslaafd hoor :rofl:

2 likes

Deel 26

Jaja… Deel 26 al weer. Er zullen ook nog maar een paar komen, want eind oktober moet het art work naar de drukker. Dus nog maar 2 afleveringen hier na denk ik van HF Island 2021. Deze keer een extra drukke aflevering waar weer meer dan 10 uur aan buffelen in zit.

Content
Bewust ook wat extra kleurverloop toegepast, om straks het puzzelen te veraangenamen.

Ik bedenkt altijd grappen over de top topics van de afgelopen week, maar inmiddels kan ik steeds lastiger de topics gebruiken want de meeste hoofdrol spelers van vorige week zitten al in de strip. Zoals @flowert met zijn fantastische nieuwe aanwinst. En ja een bloem op safari was een makkie geweest. Hij was alleen al een taart aan het bezorgen.

Oh tering
En ik heb een aantal mensen in de strip gestopt omdat ik daar gewoon zin in had. Zoals @Michel.s , altijd aardig en attent naar iedereen en vroeg nooit of hij er in mocht.

Ineedawatch Ed, die kom wellicht ooit nog eens op de cursus, nadat die met Patrick heeft gepraat. Die nog steeds zijn Tudor Hype Train zoekt. De Andere Hype Train is er al.

Henk2404 en Lizzard… die… Ja… Wat doen die eigenlijk?

De princes in de toren staat centraal voor alles wat er om Rolex heen speelt. Niet een topic maar het hele groene gedeelte.

Huiswerk, vorige keer had ik gezegd tegen Gippie en Lasteraar dat als ze hun huiswerk in de vorm van een tekening zouden maken dat ze dan in de tekening zouden komen. En zij hielden woord, dus ik ook. Hoe… Dat kun je in de tekening zien.

Huiswerk Gippie:
gippie huiswerk

Huiswerk Lasteraar:
lasteraar huiswerk

Topics

HE LOSERS!


Ja Brokie zit er al in, maar zijn vriendin nog niet. En die ging helemaal met de trein een bandje voor hem halen. Of ging ze het niet redden? Hoe ik weet dat ze er zo uit ziet, kijk maar in wat dragen (we niet) vandaag…

Je wordt bedankt Ruud!
Wie kent het topic niet:

NIET ZOOO VE….
Oh jongens de voorpret toen ik dat ene zinnetje over dat boekje las in dat topic :rofl:

Rovago de schatzoeker…
Ik moest hier gewoon aan denken bij zijn avatar / tattoo en de paradox zit in de schat.

Ze gebruiken mij gewoon
Dit gaat over de geniale opmerking die John Wick maakte in een click bait topic / filmpje van Chille Kasper. PLP en Kasper waren gelijk al aan het bekvechten en John vroeg of ze hun maandverbandje niet moesten verwisselen. Het forum waardeerde het binnen een uur met 100 likes. Alleen Jur kon er niet om lachen en het was vrij snel weg, tezamen met mijn Maandverbandman tekening. Maar het idee kon niet meer gestolen worden en onze nieuwe antiheld Maandverbandman is geboren.

26 likes

37 likes

42 likes

36 likes

39 likes

42 likes

42 likes

42 likes

41 likes

43 likes

Wat een pracht plaat weer @jurk. Erg leuk, goed gedaan. Hoe jij elke keer al die topics weer weet te vinden en samen smelten tot één plaat. Goud!

3 likes

Weer super creatief vakwerk met veel mooie details :+1:t2:

1 like

Het wel en wee van HF weer prachtig in een stripverhaal samengevat Jurk👍🏻

1 like

Dank jongens! Graag gedaan.

Zag wel dat er twee tekstuele foutjes in zitten, die heb ik net aangepast in het origineel. Maar als ik nu nog een keer moet gaan uploaden, ben ik weer een uur bezig met processen. Dus voor het stripboek :+1:

8 likes

Ga stuk hier :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: dit word me toch een strip/puzzel… :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like