Wat hebben wij vandaag ontvangen?

Gefeliciteerd met je aanwinsten! Ik heb vandaag deze ontvangen:

13 likes

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!

Handig!!!

1 like

Wow, die ziet er goed uit. Wat is het eigenlijk?

1 like

Het is een Dumet Momentum straptool :sunglasses:

Hier m’n NA:

3 likes

Hier is meer info over verkrijgbaarheid:

Dank man, wat een tof ding. Wat weegt ie?

1 like

Oh Gaaaaaf!!! Ik zag hier en op FB de berichten voorbij komen. Ook heb ik al regelmatig op de website gekeken, maar op een of andere manier komt het er niet van. Hoe bevalt die? Hoe is de afwerking… tell me more!!! hahahaha

1 like

Ik heb geen idee. Hij is van titanium en de inzetjes (optioneel) zijn van Bergeon.

Een niet wetenschappelijk antwoord op je vraag: geen drol :crazy_face:

1 like

Dat Titanium las ik in je linkje.

1 like

Wat ik vandaag ontvangen heb? Een compleet alarmsysteem :sunglasses::ok_hand:

@JuKo, gave aanwinst, veel plezier toegewenst!

7 likes

Om al je horloges veilig te houden? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Top, erg mooi gemaakt. Kleine oplage, gemaakt in Nederland, titanium en zoals ik al zei inzetjes van Bergeon. Licht, compact, maar zeer solide en heel netjes afgewerkt.

Hij is ook verkrijgbaar met gekleurde groeven.

3 likes

Ik heb in mijn werkruimte een bonsai chili boom staan, Nu kan ik met de camera op afstand zien als deze water nodig heeft. En het is ook beveiliging voor als iemand mijn ruimte binnen komt om deze bonsai chili boom mee te nemen.

safety first!

9 likes

Dit vind ik de mooiste. Less is more zeg maar. Het pas wel heel erg goed bij mijn EDC spulletjes… daar zit nog geen watch tool bij :thinking:

1 like

Ja ook bonsai bomen kunnen een hele hoop kosten. Ik heb ooit in een enthousiaste bij ook daar gereedschap en potjes voor gekocht. Dat staat nu te verstoffen in de schuur hahaha.

2 likes

Klopt!

Ik heb de boel meer beveiligd omdat @malus65 aan het azen is op mijn bonchi, deze mist hij namelijk nog in zijn collectie.

1 like

Op een enkeling na, die vind dat zoiets hooguit 1 à 2 tientjes mag kosten, zijn er ook mensen van mening dat ie een koopje is. Ik ook. Inclusief verzending iets meer dan 30 euro. Natuurlijk kun je zoiets in een ver land latwn maken voor 2 euro, maar dan heb je het over heel ander spul.

Bestel maar snel, voordat Arie ze in de etalage zet voor 50 euro :smiley:

2 likes

Ik heb alleen maar dingen verstuurd met de post. Wel in ruil voor wat geld, maar ik ben twee horloges armer.

Aan de andere kant is er wel dit, het zat in m’n inbox vandaag:

Twiedeldie, twiedeldom, da’s toch mooi, nietwaar?

10 likes

Dit zijn prachtige horloges! Gefeliciteerd!

2 likes