Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Gewoon het topic gelezen :joy::joy::joy::joy:

7 likes

'k ben Gejurkt!.. wat een eer!!

17 likes

:joy::joy::joy: heerlijk!

1 like

:partying_face:

:sunglasses::dancer:

2 likes

Kunnen we misschien ook een optie krijgen om wat reserve vorkjes / pinnetjes erbij te bestellen?

1 like

Goeie… moet wel te doen zijn… ’
't was dus een goed idee om Bergeon inzetjes te kiezen…

Ik speel deze vraag even door naar mijn Secondant… :slight_smile:

'k heb de O-ringen inmiddels in het ontwerp meegenomen…

de maat die ik nodig heb, binnendiameter Ćø5mm, snoerdikte 1 mm
het dopje maak ik dan Ćø6.8 mm aan de binnenkant, zodat de ring 0.2 mm ingeknepen wordt als je de dop erop draait.

@Flippeke

Die houden we even in het achterhoofd… Thanks alvast!

7 likes

We streven ernaar om een COMPLEET tooltje te maken… die inzetjes zijn zo duur niet…

gewoon iets leveren waar je meteen wat aan hebt… zonder dat je je eigen Bergeon Tooltje moet ā€œkannibaliserenā€

24 likes

100% mee eens! :+1::grinning:

1 like

Ziet er tof uit! Even voor mijn beeld, hebben de blauwe ā€œgroevenā€ een functie of is dat puur voor de mooi?

't is niet alleen voor de mooi… de kleur wel… de groefjes geven je ook wat extra Grip…

3 likes

Helder, had al zo een vermoeden. Maar geeft het niet meer grip als ze een kwart slag draaien? Nogmaals ziet er tof uit, renders zijn ook zeer strak!

2 likes

Voor een schroevendraaier wel… maar een Straptool Druk je vooral in de lengterichting… :smiley:

6 likes

Thanks… 'k ben de laatste tijd een stuk handiger geworden met die software… zo’n tooltje renderen is maar een paar minuutjes werk…
3D modelletje laden, Materialen toekennen, beetje aanpassen… en dan een ā€œlabelā€ toevoegen voor de gekleurde groefjes… hier en daar een beetje aanpassen… kopiĆ«ren naar de andere groefjes, en dan de boel leuk neerzetten… even laten rekenen… Presto!.. mooi plaatje…

'k kreeg op die draaibank al de nodige reacties… dat er mensen niet geloofden dat 't een render was… nie gek voor een Amateur… ā€œnever had one lessonā€:smiley:

2 likes

Renders waren wel mooi ja! Nu nog een daadwerkelijk prototype :stuck_out_tongue:

7 likes

Humor… :slight_smile:

1 like

Ik zeg topic sluiten, product achter de schermen verder ontwikkelen en laat HF even wachten. Daarna een kant en klaar ontwerp zonder tierelatijntjes en een intekenlijst met een duidelijke prijsopgave.

Anders wordt het een herhaling van zetten en dat is zonde gezien de potentie van dit idee.

3 likes

We staan nog open voor ideetjes, suggesties en alles wat er verder nog aan ā€œmentale oprispingenā€ komt…

StatusUpdate: de schroefdraadgereedschappen voor M3, en M6 x 0.5 zijn besteld, alsmede de tandriem voor de kleine draaibank/slijpmachine.

1 like

Ik zou het niet te moeilijk maken, Arie. De wens is bekend en de render ziet er goed uit. Maken in veelvoud en gaan met die banaan.

Kleurtjes, laser, extraatjes dat kan bij prototype 2.0.

Ik vind het idee superleuk, maar alles valt en staat bij de kosten. Hoe meer extra werk er in zit, hoe lastiger voor jou om de prijs enigzins laag te houden.

Hoe simpeler de uitvoering, hoe lager de kosten en hoe hoger de afname.

10 likes

Eens.

Begrijp wel dat sommige kleurtjes op zich makkelijk zijn en er verder niets extras aan materiaal of machines voor nodig is.

Zolang er niets voor nodig is zie ik er niet zo’n probleem in maar het moet niet afleiden.

3 likes

Count me in @Arie_Kabaalstra!

Snel op de startknop drukken nu en niet dood doorontwikkeling. Renders zien er super uit!

2 likes