Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Dan zit ie gewoon nog altijd in je broekzak… :slight_smile:

't potje voor mijn oordopjes… die draait een enkele keer ook wel los… meestal zit het dopje er dan nog wel op… een heel enkele keer draait die dop eraf in mijn zak, en liggen de oordopjes gewoon tussen de sleutels in mijn zak… ook geen ramp…

Dit ziet er best wel uit als een (nuttig) hebbedingšŸ‘ŒšŸ»

Ooh :hushed: dat wist ik niet. :confused: Ik kan je keuze om dit soort dingen even opzij te schuiven wel begrijpen!

Dat laatste van Forumleden en kritiek had ik het en der ergens meegekregen.

on a Sidenote… FCUK!.. 't is de 24 uur van Le Mans momenteel…

Gelukkig heb ik 3 beeldschermen… (links de Livestream, midden ontwerpen, rechts live timing

5 likes

O ringetje er tussen :+1:

2 likes

Ja… daar zit ik zelf ook aan te denken…, even kijken welke maat goed uitkomt…

2 likes

'k heb even rondgekeken…

O-ringen Ćø5 binnenkant, snoerdiameter 1, dus Ćø7 aan de buitenkant… Dopje aan de binnenkant over de eerste 1.5 mm uitdraaien naar Ćø6.8 mm… dan knijp je het ringetje net een beetje in… moet lukken…

zoiets…

9 likes

Azijnzeikers graag naar kassa oneindig.
Jan geeft net tekst en uitleg over hoe en wat, geef zo iemand dan eens het voordeel van de twijfel?

3 likes

Ik geloof er helemaal in. Ik zie kennis van zaken voorbij komen wat voor mij totaal niet te volgen is

2 likes

Ik heb begrepen dat de kleur die je verkrijgt dmv anodiseren afhankelijk is van de gebruikte spanning, en blijkbaar valt roze binnen de mogelijkheden.

Plan je custom anodisatiekleurtjes aan te bieden?

4 likes

Roze, of in elk geval een Rood achtige tint is een mogelijkheid ja…

en het anodiseren van een andere kleur, is slechts, zoals je juist veronderstelde een kwestie van een andere spanning instellen…
Vanaf 16V krijg je een soort Bronstint, Rond de 25-30 Volt heb je diep blauw, en rond de 60 V heb je een goudkleur…
'k moet met het materiaal wat er ingekocht gaat worden even kijken welke kleuren haalbaar zijn…

3 likes

Cool :star_struck:

Nee… dan moet ik het voltage naar beneden draaien, terwijl ik het Tooltje in het Electrolyt laat zakken… :slight_smile:

4 likes

Als dat “s zou kunnen, daar zou ik wel een extraatje voor over hebben :smiley:

2 likes

Eerst maar eens maken :rofl: … experimenten met anodiseren lijkt me stap 2 :stuck_out_tongue:

10 likes

ja is net werk zo he haha. als je even niet oplet is de boel weer helemaal ontspoort :slight_smile:

1 like

71 likes

got to get your priorities straight :wink:

1 like

@Arie_Kabaalstra
Ik kan de o-ringen wel kosteloos regelen die je nodig hebt, laat maar weten.

17 likes

Hoe verzin je het :crazy_face::crazy_face::crazy_face::crazy_face:

1 like