Die speciality pricing lijkt me ook niet de goede insteek. Persoonlijk zou ik het kopen omdat ik het leuk vind, niet omdat ik het dringend nodig heb. Mijn interesse is dus redelijk prijsafhankelijk. Het is niet anders.
Jan is niet altijd de snelste (overigens in sommige gevallen expliciet door tekortschieten van een ander).
Hij levert wel, conform afspraak.
Uploaden: 20210329_112944.jpgā¦
Edit: horlogeforum is brak als je een foto wilt uploaden.
Dat maakt toch niet uit?.. Ik heb een hekel aan voetbal, maar als iemand lekker een Pot voetbal wil gaan kijken, Veel plezier!..
Daar kan ik nog wel even naar kijken, ik heb wanddikte genoeg in de dopjes
zoiets?
Ja, of meer aan de basis van de dop.
āProject 476ā⦠ja⦠dat was me er eentje⦠wijze lessen uit getrokken, controleer altijd eerst het uurwerk dat door de klant wordt aangeleverd⦠en zorg ervoor dat het in orde is voor je aan zoān project begint.
Verder zaten er wat uitdagingen in dit horloge, zoals de 2 verzonken pushers voor het verstellen van de datum en de maandā¦
't is in elk geval wel een project waar ik veel plezier aan beleefd heb.
@Bernard, heb je ook nog een shotje van de voorkant?.. liefst ākroonzijdeā zodat ook de Pushers zichtbaar zijn?
Ik wil nu in elk geval āschoon schipā maken⦠, daarom ben ik met een andere insteek hier in gestapt, eerst resultaat, dan verderā¦
Ik ben in de gelukkige situatie beland dat ik nu over een betere draaibank beschik, en als ik met dit project, en wat er verder uit voort kan vloeien daar een inkomen mee kan genereren, dan zal dat leiden tot meer betere machines.
mijn kleine freesbankje, presteert beter dan waar ie voor ontworpen is, of, ik pas em in de toekomst aan, of ik ga eens rondkijken naar wat grotere machinesā¦
een werkplaats zoals Nicholas Hacko , dat zal zo snel niet gebeuren, maar zelfs met āmindereā machines kan ik een heel eind komen.
op mijn āverlanglijstjeā heb ik wel een paar machines staan die tweedehands niet heel veel kosten, maar heel veel mogelijkheden biedenā¦'t zou mooi zijn als ik in de komende tijd mijn machinepark verder kan uitbreiden.
Dit moet toch zeker ook wel wereldwijd aan de man te krijgen zijn?
Dit lijkt me top ja, veel grip en toch de strakke vormgeving.
Dit ziet er heeeeel goed uit zeg.
Zolang ik van klanten die me per uur inhuren geen klachten krijg⦠ben ik nog te goedkoopā¦
Count me in.
Wat mij betreft mogen vakmanschap, goede materialen, (relatieve) exclusiviteit en inkijk in (en blijkbaar zelfs invloed op) het ontwerp- en productieproces fatsoenlijk vergoed worden.
Lijkt me dan zeer goedkoop. Te goedkoop zelfs.
Idem dito. Leuke dingen mogen geld kosten
Perfect
Precies. Vandaar ook mān opmerking:
Die was je vergeten te citeren. Sorry wanneer ik daar wat te alert op ben, maar ik heb geleerd dat een aantal lieden slecht begrijpend kunnen lezen en daarbij bijzonder graag selectief quoten
Niet nodigā¦Je hebt een punt.
Geniaal. Beter voor de functionaliteit maat t ziet er zowaar ook beter uit
De vorige vond ik mooier omdat de groeven daar symmetrischer zitten (telkens 1/4e tussen ruimte) waarbij het in deze te dicht op elkaar zit.