Friendly banter.
Ik denk dat in deze markt de prijs niet zo uitmaakt. Tis een keidure sleutelhanger, maar als horloge accessoire goedkoop. Je hebt ook mensen die 200 euro uitgeven aan een watchroll, of horloge standaard…
Hier heb je nog wat aan.
Ook leuk
Ff modden met een oud mechanisch uurwerk? een omega 530 ofzo…
Als er een limited, goudkleurige versie uit komt met nep diamanten erin, hang je hem zo uit de broek. Let maar op. Al lijkt het wel heel veel op een emergency tamponhouder aan je sleutelbos.
Neppe mensen dragen neppe dingen.
Ik voel een extra variant aankomen!
Laat dat apparaat trillen met een knop en je hebt een wereldsucces.
Bruh, het blijft een klein stukje metaal aan een ringetje met twee inzetjes.
Even met beide voeten weer terug op de grond, materiaalkosten een knaak voor het staal en een tientje voor de Bergeon inzetjes?
Die kosten ook een knaak. Dus tja. Met 30 euro ben ik iig out of here.
Wat is zon watchpouch nou? Of watch standaard? Die marges zijn idioot hoor. Bij t juiste publiek kan je vragen wat je wilt.
Neemt niet weg dat ik 30 euro redelijk blijf vinden… en hoe minder hoe beter.
Er wordt vergeleken met wat er op de markt is en 30+ piek voor een keychain is crey-crey, sorry.
Ik hoor de kassa al rinkelen.
Die C&B heb ik. Is de aanleiding voor de draad omdat t ene kutding is. Na 1 dag was ik de tip kwijt, omdat ie steeds losdraait en je maar 1 tooltje kunt stashen.
Je kan Aries werk niet vergelijken met dat ding. Het is gewoon geen massaproductie, en daarmee is ook niet op prijs te concurreren.
Maar goed. We zien wel. Eerst maar eens een prototype want anders is t sowieso niet relevant.
Ik wil dat tooltje, verdien er niets op.
Plak er even een hipster logo op, 100% Arie ofzo. Verpakkingsdoosje van dat donkerbruine eco papier met van die strooien touwtjes er omheen. Paar mooie marketing foto’s van een man met een baard. Loop je zo binnen.
Haha. Dat vind ik altijd van die sneue verkoopacties. Gratis shit voor een fantasieprijs
En mensen betalen het, want Rolex! Je moet eens kijken wat die groene doosjes kosten. Of die golf tee’s die Han recent kreeg.
Zijn die nu echt zoveel beter als van een ander merk?
We zitten hier op het horlogeforum, we betalen hier absurde bedragen voor horlogedozen, lederen bandjes, bandjes van elastiek etc.
Eens
Los van beter of niet. Omdat er rolex op staat verpatsen voor de hoofdprijs. Maar idd, als je het ervoor koopt zegt dat nog meer.
Samenvattend: op dit tooltje rolex zetten en verkopen voor 120 euro.