Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Ja hoor! Kom maar door.

@SuperC jij blijft volgens mij net zo hangen als @Arie_Kabaalstra :joy: zou bijna denken dat jullie niet zonder elkaar kunnen.

@Ruud managed dit wel. Zo niet… dan heeft Ruud gefaald. Want manager.

13 likes

Dat zijn 5 bodies, gedraaid en wel… nu nog een vloot doppies maken… kletsen jullie maar lekker verder…

Ik vermaak me hier wel…

60 likes

Dit is letterlijk het enige materiële nut wat managers hebben op deze wereld. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Klopt :shushing_face:

2 likes

We doen ons best!

Jij ook zo te zien :+1:

1 like

I fixed that for you :wink:

Jij, of je account-manager, moet tussendoor nog wel even een besteltopic openen.

2 likes

Ah….ik ben niet zo technisch :thinking:

Man wat zitten jullie te kletsen als een stel oude wijven zeg.

Jan doet het op zijn manier. Of zullen we eerst vragen of hij een business plan maakt, volledig 5 jaren plan, marketing, folders en nog even bij de belastingen checkt? Man man

Laat hem in zijn werkplaats zijn ding doen… Wat gebeurt er nou echt als het tooltje een dag, week of maand later bij je sleutels hangt :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

Ik zit in de ziektewet jonguh!
En volgende week vakantie. Dus maak je borst maar nat.

1 like

Nee hoor. Doe dan maar meteen een plan dat de héle productietijd dekt.

Hijzelf, in dit topic…

Oh leuk, ik ook :fist_right:t2:

Oh mij wel, zal ook wel moeten als ondernemer die er ook iets aan over wil houden.

Zie ik vaker, kan ook komen door het niet vaak genoeg wassen van paardenstaarten en wolven t-shirts :grimacing:

:+1:t2: dat is de weg

Dan hoef ik hem niet :roll_eyes:

Daar heb ik het geduld niet voor als het niet nodig is.

2 likes

Dan niet hè. Het hoeft niet.

Het is ook alleen voor de echte liefhebber. :wink:

2 likes

Hij zegt dat hij er iets aan over wil houden. Hoe jij het brengt is dat hij meteen in het diepe moet springen, terwijl er veel meer wegen naar Rome zijn. Als dat niet perfect is qua winst, maar een stuk leuker om te doen zou ik ook die weg nemen.

1 like

Nou……dan ben je net met je QR code ingecheckt bij van der Valk (want in de auto verdwijnt zo’n pinnetje gegarandeerd in een kiertje waarvan je niet eens wist dat die er zat naast de versnellingspook). Je bestelt koffie, alleen voor het witte schoteltje eigenlijk, als goede ondergrond (want voor koffie op zich stop je niet bij van der Valk). Je doet je horloge af, haalt je set reserve en/of mood-change banden uit je binnenzak en dan K@T, geen tooltje!
Maar oke, ik ben het met je eens. Een week terug wist ik nog niet dat ik dit zou kunnen gaan missen.

6 likes

:joy:

PB onderweg !

1 like

“Binnenkort” voor rond de 30 euro te koop :+1:

1 like

20 setjes inserts bestellen is meteen in het diepe springen? Ok…

Maar mocht dit niet mogelijk zijn gezien de situatie van Jan, hij dit te spannend vindt of anderzijds beren op de weg ziet dan wil ik hem wel helpen hiermee hoor.

Een beetje vliegen afvangen is niet moeilijk maar gun het hem oprecht dat dit wat wordt dus geen probleem.

Het moet toch gebeuren, dat doet niks af aan hoe leuk de fabricage is. Geeft alleen rusten zekerheid (wat resulteert is meer focus) en ook nog eens vertrouwen bij je klanten (die nu vooraan in de rij staan) :man_shrugging:t2:

2 likes

Heel goed Arie, en nu even radiostilte tot je 25 van die dingen klaar hebt voor verzending!
:rofl:

2 likes