Jij maakt m.
Zijn de groeven op de dopjes weer verdwenen?
Ik verwacht dat deze doppen het prototype v1.0 waren en de volgende met groef V2.0 zullen zijn (zoals eerder gerendered)
Lastig,Henricus. Arie wil eerst wachten met afmaken tot hij weet hoeveel animo er is. Maar er is geen bestel topic.ik denk dat iedereen op elkaar aan het wachten is.
Als ik 'm goed begrijp heeft hij alleen bodies gemaakt en gaat hij nu dopjes maken.
De dopjes die je ziet zijn dus kennelijk de prototypes en niet het verkooprijpe product.
Mooi hoor. Al iets bekend over dimensies? Hoe lang wordt het geheel?
Ongeveer anderhalf jaar.
@Ruud en @Arie_Kabaalstra wat een LANGGGG topic; deels geskimmed toen het te technisch werd. maar welke kleur dan ook; count me in!
Maar het topic hier kan nog jaren doorgaan…
30 euro.
Waar blijft die bestelsite?
Kom op, we willen ons geld kwijt!
@Ruud Misschien een lijst opstellen met eventuele aanbetaling? Krijgt Jan al budget binnen voor bergeon vorkjes te bestellen.
Het schijnt dat @Ruud dit op zich neemt maar ik denk dat hij op dit moment het slot zoekt voor dit topic.
Yep en voor mesjes die gewoon klaar moeten liggen om te produceren.
Knallen, verdorie!
Die inzetjes komt goed. Ik heb een mooie tip gehad voor een kleine webshop dus ik ben daar even mee aan het fröbelen. Dat lijkt me 95% het order platform. Hopelijk kan je ook data exporteren, maar er zit een order management systeempje in.
Moet even met Arie overleggen, maar wat mij betreft gaat de bestelsite nu snel live (lees, ergens in het weekend wanneer ik tijd heb).
Spannuuuuund
Krijgen Vinner en Bernard toch hun zin zeg. Goeie manager, die Ruud.
De buren hebben mij horen lachen.
What the F… @Jurk.
Jan is vrolijk de draaibank aan het draaien en tegelijk maken er mensen zich volstrekt belachelijk hier.
Ik vind dit echt goud.
Dus doe maar een tooltje in goud kleur Jan.
Pas maar op dat die slogan er in reverso versie erop komt!