Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Je hebt helemaal gelijk…maar ja, het is zelfkastijding. Of net zoiets als veel te lang staren naar iets waar je eigenlijk niet naar wil kijken.

Ik zal me van verder commentaar onthouden. Ik zal eens naar je stripje kijken, hopelijk geeft dat wat positieve energie :wink:

6 likes

Daar is @Jurk ook al zeker 2 jaar mee bezig. Heel vermoeiend!
Maar hij is wel zo verstandig om al het k*twerk uit te besteden.

7 likes

Weet je nog waar de strip vorig jaar over ging :joy::+1:

Blijft een leuke aflevering :joy:
We zijn precies een jaar verder… niks veranderd :rofl::see_no_evil:

Al bijna 3!! :face_with_symbols_over_mouth:

Dat heet managen. Heb ik van @Ruud

:joy:

20 likes

Dan hartelijk dank voor het creëren van uren van vermaak.

7 likes

Jij ligt zeker gevouwen. :sunglasses:

8 likes

Lekker bezig Jan, je maakt mij blij :grin:

1 like

Ik wil verder geen olie in de freesbank gooien, maar ik zie al wel een paar extra prijzen voor het KWF/Stripboeken/puzzel-topic @Jurk :joy:

2 likes

Bestel topic komt er dacht ik aan. Heel veel roepers alhier haken op dat moment af :scream:

Met mijn opmerking probeer ik Arie/Jan te focussen op produktie i.p.v. ellenlange verhandelingen over hoe e.e.a. gemaakt gaat worden, alsmede te reageren op ieder stuk rood vlees wat er in zijn richting gesmeten wordt.

Als ik het goed begrijp neemt Ruud de meastro bij de hand op weg naar glorie. Wat begeleiding kan denk ik geen kwaad. Heb dat in het verleden ook wel een beetje geprobeerd.
Als hem dat wel lukt stuur ik em een leuke fles op :innocent:

4 likes

75 mm…

1 like

Aan je werk Jan!!!

1 like

Ik zit net te eten… kom net uit de werkplaats… en ik ga er zo weer heen…, als ik mijn boterhammen op heb dan…

@Ruud is in de achtergrond keihard bezig met de “bestelinfrastructuur”, zodat ik me bezig kan houden met de werktuigbouwkundig technische kant van het verhaal …

Die heb ik vanmiddag ook even inelkaarverzonnen, en daarmee kan ik de Bodies makkelijk van schroefdraad voorzien…

Zo dus…

Wat heeft de spelende vrouw vandaag geleerd?.. dat 't spantangetje met ingebouwde aanslag heel goed werkt…
Puur ter controle heb ik de bodies na het draaien van de 2de kant even opgemeten, om te kijken of de lengte goed was… tja… er zit wel wat variatie in de lengtes… maar dat blijft beperkt tot 0.01 mm

What?.. Ja… op een tiende millimeter zou al prachtig zijn… maar de machine maakt het gewoon op een honderdste… Primagoedhelemaalhappymee!.. DUS!

19 likes

In uw plaats bleef ik daar werken tot ze af waren, desnoods zonder eten. Een kunstenaar moet honger kunnen verdragen :rofl:

5 likes

#eerstkoffie!.. mijn laatste bak koffie was vanmorgen na’t ontbijt…

1 like

Als Arie er voor open staat.

1 like

@SybrenAnne

Ben jij Arie’s alter ego? :wink:

Hier zit ie aan de croissants

Deze foto heb ik in de kast staan :wink:

8 likes

Dat bedoel ik, en zo heb ik het vroeger zelf ook gedaan :innocent:

Dat is een dingetje :scream:

Welk geld?
Of geldt?

Het is nog steeds donderdag heren. Nog 48 minuten.

@Arie_Kabaalstra prachtig zover Jan. Volg het nog steeds met enthousiasme