Bestel topic komt er dacht ik aan. Heel veel roepers alhier haken op dat moment af
Met mijn opmerking probeer ik Arie/Jan te focussen op produktie i.p.v. ellenlange verhandelingen over hoe e.e.a. gemaakt gaat worden, alsmede te reageren op ieder stuk rood vlees wat er in zijn richting gesmeten wordt.
Als ik het goed begrijp neemt Ruud de meastro bij de hand op weg naar glorie. Wat begeleiding kan denk ik geen kwaad. Heb dat in het verleden ook wel een beetje geprobeerd.
Als hem dat wel lukt stuur ik em een leuke fles op
Ik zit net te eten… kom net uit de werkplaats… en ik ga er zo weer heen…, als ik mijn boterhammen op heb dan…
@Ruud is in de achtergrond keihard bezig met de “bestelinfrastructuur”, zodat ik me bezig kan houden met de werktuigbouwkundig technische kant van het verhaal …
Wat heeft de spelende vrouw vandaag geleerd?.. dat 't spantangetje met ingebouwde aanslag heel goed werkt…
Puur ter controle heb ik de bodies na het draaien van de 2de kant even opgemeten, om te kijken of de lengte goed was… tja… er zit wel wat variatie in de lengtes… maar dat blijft beperkt tot 0.01 mm
What?.. Ja… op een tiende millimeter zou al prachtig zijn… maar de machine maakt het gewoon op een honderdste… Primagoedhelemaalhappymee!.. DUS!