Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Dag Jr. ik heb mijzelve per 1-2-1991 geheel vrijwillig met pensioen gezonden.
Genoeg is genoeg toch?
:innocent:

2 likes

Ben ik wel van plan.
Was destijds bijna de enige vader die op het schoolplein zijn kinderen stond op te wachen :woozy_face:

1 like

Hoe doe je dat? ik wil ook wel met pensioen en sta ook vaak aan t schoolplein

Kleine vrijdag

3 likes

Ja… Heren… Get a Fucking Room Ok?.. zit hier de boel niet te verstieren… we weten allemaal waar dat op uitdraait… en daar heb ik geen trek in

11 likes

Ben jij nog aan het spelen met je draaibank?
Minimaal 30 exemplaren maken, moet je zo kwijt zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

Vind ik eigenlijk niet zn grappige uitspraak. Daarvoor sta ik namelijk niet aan t schoolplein. Ik sta daar met regelmaat om mn zoontje van 4 te brengen. Mn dochter van 12 zit daar in dr laatste jaar.
Misschien de manier hoe ik t schreef.

1 like

Snapte ik al wel, en ondanks bot vond ik t wel grappig.
Maar ik bedoelde dus op de betreffende persoon die blijkbaar al 30 jaar met pensioen is (zn eigen met pensioen gestuurd). hoe doe je dat?

1 like

HF op z’n smalst. Well done, gentlemen.

Lekker ongeduldig azijn pissen en zeiken op elkaar. Hulde Arie, dat je het zo vakkundig kunt negeren.

17 likes

:point_up:

1 like

Ik ben overigens nog helemaal voor t tooltje,
ga niemand op zitten jagen, vind t allemaal redelijk intressant al begrijp ik van n hoop niks. Al duurt t nog 'n maand, doet me niks. Kan moeilijk eisen gaan lopen stellen bij iemand, terwijl ik er zelf te lomp voor ben

2 likes

Laat Jan toch vooral een ruime tijd inplannen en dan t ook echt halen.

Ik heb best wel de tijd ervoor, wil zo’n tooltje hebben.

1 like

Opmerking met galgje is overigens terecht geblokkeerd mijn mening. Ik heb 6 jaar geleden mn broertje zien hangen.

terug naar t topic

3 likes

Kom op. STOPPEN. on topic

Tig gemiste berichten in het tool-topic. Ik wou al gaan bestellen…

2 likes

Ik heb de indruk dat de betrokkenen spijt hebben, en het hebben goedgemaakt. :+1:

Simpel… als ik me daar druk over zou moeten maken, dan had ik wel kleuterjuf kunnen worden…

Wat, me overigens ook verbaast, i’s de hoeveelheid reacties… overdag… als het aan die posters ligt moet ik mezelf afbeuren in de werkplaats… maar zelf?.. ben ik dan de enige die ecategorie aan het werk is

5 likes

Dat heb je met thuiswerkende kantoorslaven. Als de baas niet kijkt…

3 likes

Hij heeft het dagbrakerstopic en het covidtopic nog niet ontdekt. :joy:

2 likes

Laat het nou maar gaan.

Ik geloof niet dat mensen elkaar een ban toewensen (en ook niet dat er überhaupt iets naars wordt toegewenst).

Nou, Arie, kom op met je bestelsite, verdorie!