Hopelijk voor zondag avond online.
Levering afhankelijk van t succes begin oktober.
Hopelijk voor zondag avond online.
Levering afhankelijk van t succes begin oktober.
Heerlijk topic weer. Anyway goed bezig ;
7…
too soon…?
Inderdaad, maar je weet dat de beste stuurlui altijd aan wal staan.
En deze laatste reeks berichten is wel heel triest en maar door blijven gaan om het laatste woord te hebben. Hopelijk kunnen wij vandaag een periode van on topic only beginnen.
Dit ziet er al prima uit, en goede specs ook. Tof bezig @Arie_Kabaalstra!
Ik ben benieuwd naar de volgende stap in het proces.
Dit topic is gesloten gedurende 24 uur omdat het door een groot aantal leden is gevlagd.
Dit topic is na 24 uur automatisch geopend.
Als ik deze foto zie, moet ik hier aan denken:
Goedemorgen @Arie_Kabaalstra
Het topic is terug open. Wat is er gisteren gebeurd in de werkplaats wat je kunt delen met ons?
@Arie_Kabaalstra teveel info in dit topic.
Ik begrijp dat jij een mobiel tooltje aan het fixen bent.
Ik ben gek op vakmanschap.
Alleen daarom wil ik er ook eentje!
Is er ergens een aanmeldingsprocedure in dit topic verstopt???.
@Ruud, kun je ons misschien een beetje meenemen in het proces en alles wat er komt kijken bij het opzetten van een aanmeldprocedure?
Nou… je moet ff wat gegevens in een website knallen, wat schermpjes in elkaar draaien en dan nog ff de puntjes op de i vonken.
Google form met een export naar een excelletje is ook best handig.
Dat had ik inderdaad eerst gemaakt tot iemand kwam vorige week met een tip van een gratis online webstore. Waarom niet? T lijkt ideaal.
Ik ben een weekendje weg, dus de timing is niet lekker maar hoop t zondag nog ff snel af te kunnen maken. Al krijg ik denk ik nooit Klarna meer rond in t weekend (moeten een UBO check doen) want direct ideal betalingen zijn wel nice to have… ipv overmaken.
Absoluut een goed bedrijf om de betalingen te laten verzorgen, dan heeft Arie Jan daar geen last van maar wellicht een beetje veel om in te regelen voor een tooltje.
Hey, we kunnen ook gewoon een topic openen waar je je in kan schrijven.
Ik bedoel maar… Simpele dingen simpel houden.
Laten we de eerste 100 maar maken, kopen en ervaren.
Als het tooltje straks helemaal spik en span is en ready to go, alleen laat het bestel en betaal programma van @Ruud laat nog maanden op zich wachten zou wel een hele zieke plot twist zijn
Online kunnen registreren, bestellen én betalen inderdaad ideaal. Maar, zou wel prettig zijn als er ook iets realistisch over de verwachte levertijd kan worden gezegd. Een half jaar wachten lijkt me niet echt wenselijk.
Gaan we de aandacht en het jagen nu verplaatsen van het tooltje naar het bestelsysteem? Gun @Ruud een weekeindje weg mensen, kom op.
Nee hoor. Bestelsysteem heb ik alle vertrouwen in. Gaat me om de levertijd van het tooltje.