Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

:worried:

Ik hoop dat ik ook mee mag doen

2 likes

Eventueel via iemand in Nederland? Ik vermoed ook een afwijkend verzendtarief. Laatste stuk per rendier?

2 likes

Wordt Paypal betaling ook mogelijk?

1 like

Ja, en Amex anders hoef ik hem niet

1 like

Nog even en er gaat gevraagd worden of betaling in natura ook mogelijk is. :grimacing:

6 likes

Idd, er zijn diverse online webwinkels waar e.e.a. in te verzorgen is. Gun Ruud even zijn weekend vrij. Jan is ook nog niet zover. En alle exotische betaalopties zijn doorgaans beschikbaar in deze tools. Let alleen wel, ideal is “gratis” waar voor creditcard en afterpay, wel even extra moet worden afgetikt. Dus laten wij het simpel houden, en niet iedereen kan de betaalmethode krijgen die hij/zij wil.

@Arie_Kabaalstra heb je nog een update vanuit de werkplaats? Zodat de focus weer is op het tooltje.

Betrouwbaarder dan PostNL.

4 likes

Wellicht. Was het wel aan het onderzoeken. Het platform biedt de optie, maar vraagt om wat paypal id’s en secrets die mij als e-commerce paypal noob niet bekend voorkomen.

Als t makkelijk genoeg is fiets ik m erin. Ik ben wel altijd een tikje lui
 dus als t teveel effort is doe ik t niet :rofl:

2 likes

Arg! Ik heb geen draad- of zinkvonkmachine!!! En nu?

2 likes

Zoek en gij zult vinden :joy:

1 like

En Bitcoin graag.

Vergeet niet tussendoor boterhammen te metselen en patat te downloaden

1 like

Sterling stermotor toch?

Het is inderdaad patat maar jan noemt het, foutief, friet.

Ruud is in deze de manager en die zeggen doorgaans: “als je werk af is dán begint je weekend”.

1 like

Man echt kwaliteit, chapeau !

Als je goed managed, ben je het weekeinde juist vrij. :joy::tada:

@Arie_Kabaalstra goed teken dat je zo rustig bent, dan loopt het ontwikkelproces :hugs:

Bancontact zou geen probleem moeten zijn.

Tip naar @Ruud -> Bancontact ook aanzetten voor onze Belgische vrienden :wink:

Bovenstaanden willen het topic graag naar off topic hebben of zo?

4 likes

Daar zou ik prima mee kunnen leven :+1: