Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Respectloos richting @Arie_Kabaalstra :roll_eyes:

3 likes

Nou Arie, waar “ken” ik FF zo’n tooltje ophalen?

Boeit me geen ene klote wat ie kost, ik betaal alleen maar “cash” :stuck_out_tongue_winking_eye:
Stukkie tuffen morgen geen enkel probleem.
Eerder dat ding hebben dan al die HF snobs hier is me goud waard.

Dus zonder tussen persoon, een 1e model ophalen om de overige modellen te financieren.

Vertel het maar kerel, waar moet ik zijn en hoe veel doekoe moet ik mee brengen?

11 likes

Held!

1 like

:rofl:

1 like

waarvan 900 over patat, chablis, kippen en porschesleutels

4 likes

image

iedereen wil een product dat tot voor kort nog niet bestond liefst gisteren hebben, in de haast wordt overal overheen gelezen, en wordt telkenmale dezelfde vraag geponeerd…

Ruud is “even een weekendje weg” maar heeft aangegeven dat ie er mee bezig is, hij heeft van mij nog wat gegevens nodig, die ga ik straks doorsturen, verder ben ik hier bezig met programma’s… beter nu alles in één keer in orde maken, en dan produceren, dan later tig keer het proces onderbreken omdat nog niet alle programma’s klaar zijn…

't slot op dit topic gisteren mag toch hopelijk wel als indicatie gezien worden van de graad van misdraging van bepaalde forumleden (you know who you are), dus mag ik hopen dat dit niet weer nodig is.

Blijkbaar is een opmerking van mijn kant over wat ik ga eten een aanleiding voor sommigen om eindeloos door te zagen over semantiek, oorsprong en spellingswijze van voornoemde maaltijd.
Mag ik die personen daarvoor verwijzen naar www.smulweb.nl ?

@Flippeke heeft woord gehouden en mij een envelopje met O-ringen gestuurd, de maat is goed, als ik het dopje op de body draai geeft de O-ring wat extra weerstand over het laatste stukje.
Dat geeft wel een Luxe gevoel aan het geheel, een soort Soft-close.

Verder zijn de steekbeitel plaatjes ook binnen:

Dus kan er één in de steekbeitel gezet worden, zodat ik de onderdelen niet meer af hoef te slijpen, dat scheelt tijd en materiaal…

op de 5 inmiddels gedraaide en geanodiseerde bodies zitten ook de O-ringen inmiddels gemonteerd.

Nu ga ik eerst weer even eten, en wat dat gaat worden, laat ik veiligheidswege maar in het midden.

78 likes

Terecht @Arie_Kabaalstra! Knap dat je focus houdt in dit bijzondere topic! :muscle:t3:

2 likes

O-ringen zijn wel een must bij dit soort dingen met schroefdraad. Kleine moeite, groot plezier.

1 like

Prachtig met die kleuren hoor :ok_hand:t2: eet smakelijk! :grin:

1 like

Grappig hoe iedereen hier zijn zegje gedaan moet hebben, al dan niet in hun ogen ‘gerechtvaardigd’ op basis van Arie’s verleden.

Benieuwd wie van deze mensen straks ook daadwerkelijk een bestelling plaatst.

6 likes

Nou ik wel hoor.

1 like

Dat ziet er verdomd strak uit Jan. :+1:

1 like

@hoefnix Zo is het bepaald niet bedoeld. Het algemene deel is “Het prikbord voor van alles en nog wat over horloges (na 1990)”. Het is geen horloge en het gereedschapje werkt ook prima voor horloges van voor 1990.
Dus :wink:

1 like

Ik zou werkelijk blij zijn als Arie tot een bestelbaar product komt. Heb ik het nodig? Nee. Zal ik er een bestellen? Ja.

2 likes

Naar mijn mening is de getoonde vooruitgang in de gegeven tijdspanne écht wel prima. Maar toch moet er nog dagelijks op de man gespeeld worden in dit topic (niet specifiek naar jou gericht hoor @lencoth).

Laat ons daar nu maar mee ophouden.

13 likes

Ik ben ook zeker niet ontevreden over. Het is -voor mij- ook geen fulltime dagbesteding. Arie doet ook andere projecten ernaast.

4 likes

Heel goed Jan,
en verder totaal niet meer reageren a.u.b. tot het spul gereed is voor verzending!
:innocent:

2 likes

Excuus voor de topic vervuiling heren. Liet me meeslepen in Limburgs chauvinisme. Bij nader inziens had @hoefnix gelijk.

Mooie vooruitgang. Kan niet wachten :ok_hand:t5::+1:t4:

4 likes

Helemaal mee eens! Ik begrijp werkelijk niet waarom bijvoorbeeld een bepaald lid 31 negatieve posts in dit topic wenst te plaatsen. Ik wacht lekker op die site, is het niet deze week, dan wel volgende week of die erna. Leuk initiatief @Ruud en @Arie_Kabaalstra , leg de negatieve posts lekker terzijde!

9 likes

Dat ziet er top uit!
Dopje draait dicht op het schroefdraad?

1 like