Ik ben commercieel.
Als ik Arie was zou ik ze voor de juiste prijs in zalmroze maken. Als het maar verkoopt!
Piece unique.
dan hang ik er 30 aan een haakje in het bad op 15Volt, en 5 op 60 Volt⦠als dat nou alles is?..
'k heb met de Pilot One ook diverse verschillende specificaties gemaakt, vintage lume of witte lume, wel of geen fluted Bezel, de Subdelta Periscope was er in 2 matenā¦
Dan heb je gewoon een lijst met klanten, en specs⦠en je bouwt op volgens specsā¦
HĆ©, is het geen idee om de topic titel aan te passen met āfinaal ontwerp, renders @ post 1385ā
Kwestie van een beetje reclame te maken.
Nou⦠met de hoeveelheid reacties per uur⦠blijft deze wel behoorlijk hoog in de index⦠.
Anodiseren in de cola
Niet vreemd wanneer je het principe een beetje snapt.
Jaaaaa een groene een gele en mn favoriete combinatie is er!
Wel vreemd eigenlijk, want de beste resultaten krijg je met titanium als je anodiseert in een basisch bad, en cola is niet bepaald een base, verre van zelfsā¦
Water met natriumbicarbonaat is de meest gebruikte oplossing, maar zeepwater kan ook.
Ik zou cola eerder gebruiken als etsmiddelā¦
De cola resultaten zijn ook een stuk slechter. Wel leuk als projectje met kinderen bedenk ik me nu
Ja⦠met een paar 9 volt batterijtjes kun je al best leuke resultaten bereiken, onder de 50 volt krijg je ook zonder etsen nog goede kleuren.
Natriumbicarbonaat is overigens gewoon bij de supermarkt te koop⦠bakpoederā¦wel de versie zonder wijnsteenzuur nemenā¦
Dan denk ik dat ik weet waar je woontā¦
Een stuk of 15 in serie is best goed te doen. Ze klikken niet voor niets zo mooi in elkaar
Het topic begint een beetje op Breaking Bad te lijken
Zonder dollen Jan, die zwarte ringetjes voor de grip doen afbreuk aan het geheel naar mijn smaak. Verder goed te zien hoe je in korte tijd deze geinige tool hebt ontwikkeld. Goed bezig
Mooi, schatting x1,5 en gaan. Je zult zien dat je dan vaak niet een ver af zit door extra handelingen als een extra bestelling moet plaatsen omdat materiaal op is, of een machine iets fijner afstellen.
Yep, dat is het hele eieren eten
Als ik Arie was zou ik mij hier even niet laten zien, en als de wiedeweerga 50 van die dingen produceren.
Ik ben ook commercieel.
Als ik Bernard was had ik een bestelling van 500 stuks geplaatst en deze voor het dubbele aan ADs verkochtā¦
Als, als. Jan maakt gewoon een gaaf tooltje voor een toffe prijs. Na de eerste serie verbeteren en over de rest nadenken. Zo eenvoudig is dat.
Geboruh en getoguh maar woon nu al weer jaar of 15 in buurgemeente.