Weet iemand een springbar tool voor aan je sleutelbos??

Niets wat je met wat staal wol of schuur linnen niet kan oplossen.

Jan is slimmer en dat gebeurt gewoon niet :+1:

2 likes

Nou, waar blijft de link? :partying_face:

:point_up:

Zal niet meer heel lang duren. Vandaag of morgen verwacht ik.

5 likes

www.vonkelicious.nl al geregistreerd?

Nou… ja… eigenlijk sla je daar de spijker op zijn kop…

maar… ik heb van alle kleurtjes de voltages inmiddels gedocumenteerd, en ik kan uit restsstukjes makkelijk teststukjes maken…
Maar… 15, 25, 60, 78 en 98 volt zijn de voltages die ik heb vastgesteld, misschien dat ik hier en daar nog wel een voltje of 2 verander… maar veel zal dat niet zijn…

2 likes

Blauw helmen… :joy:

Vandaag in de werkplaats ook bezig geweest met dit…
een Afsteekbeiteltje.

schreef ik eerder al dat 't laatste plaatje gebroken was, en dat nieuwe reeds besteld waren… ja… die zijn binnen… maar ze passen dus niet in de houder die ik in de machine had…, de plaatjes zijn te klein… blijkbaar is dat een speciaal model geweest, en ik heb niet kunnen achterhalen welke dat zouden moeten zijn.
Ik was in de veronderstelling dat het SP 200 plaatjes zouden zijn… maar nee dus…

Wat dan te doen… Kijken op Internet voor een nieuwe houder voor SP200 plaatjes… Ja… dat is wel het meest logische… maar wat ik vond was niet waar ik wat aan had… langere uitsteek, en een houder van 16 x 16 mm… en ik moet 12 x 12 hebben…

Dan rijst bij mij eigenlijk altijd de vraag… wat is wijsheid?.. verder zoeken?..als je’t niet binnen 5 minuten vindt… dan ben je snel een paar uur aan het zoeken… Ik had nog een stukje gereedschapstaal 15 x 20… Dus… 't mes… sorry, de frees erin… en dan heb je dus dit… meteen 2 gaatjes met schroefdraad erin, zodat ik het klemblokje niet nodig heb… dat klemt makkelijker en sneller

't is mijn vak tenslotte…
Dus… dat betekent dat ik morgen gewoon T0505 nadat ik deze opnieuw gekalibeerd heb weer in de programma’s kan opnemen…

Programma voor de dopjes is geschreven… morgen even inkloppen aan de machine. of eerst even kijken of de kabel die ik heb goed is, dan kan ik em vanaf de PC overzetten…

13 likes

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad! :face_with_hand_over_mouth:

DumetCEO
Afsteekbeiteltje69!

Zoiets?

Nouja… je ziet dus… achter de schermen wordt nog keihard gewerkt om alles op de rails te zetten… de trein staat klaar… de conducteur heeft zijn fluitje al in de hand…

3 likes

Ik ben al vertrokken hoor.

15 likes

Goede reis, ben benieuwd wanneer wij kunnen opstappen in de Dumet Springbartrein.

2 likes

Op een of andere manier klinkt die trein niet heel veilig… :stuck_out_tongue:

Staat deze op springen :joy:

2 likes

Misschien beter de Titanium Dumet SleutelhangerSpringbarToolTrein, klinkt al minder explosief :grin:

Dumet momentum trein… klinkt dat al beter?

1 like

Bij Momentum heb ik de associatie met de jaarlijkse Documentum meeting. Dus die doet het niet voor mij, maar goed het is jouw tool en jouw naam. Dumentum klinkt al beter :wink:

DuMoment…

Brand identity: samenstellingen van eigenschappen

Merknaam: DuMet - Durable Metal

Typenaam: Spritonium - Springbar Tool Titanium

:clown_face:

2 likes

Dan vind ik de spritoti leuker

Ik vind het klinken als iets uit de periodieke tabel… :sweat_smile:

2 likes