Weet iemand hier meer over?

Weet iemand meer over dit horloge? Ik hem hem gekocht op een veiling. Ik weet dat hij van coster diamonds is en dat het een quartz is, maar ik weet de waarde totaal niet en wil hem eigenlijk verkopen. Kan een van jullie mij een indicatie van de prijs geven? Of meer info over het horloge. Ik hoor het graag!

Auwch dit gaat pijn doen

4 likes

Wat heb je er zelf voor betaald?

1 like

Drie stuivers en een knoop.

1 like

Het lijkt wel of het logo erin gefotoshopped is.

1 like

2 x 24-uursaanduiding?

5 likes

Je had natuurlijk even hier kunnen kijken: http://www.costerdiamonds.com/nl/coster-horloges/

Coster diamonds maakt echt hele mooie dingen en ze verkopen ook horloges. Zelfs ook eigen merk.

Misschien kun je op Catawiki nog een leuke winst pakken.

2 likes

Typisch een gevalletje relatiegeschenken business.

1 like

13 likes

Je haalt de woorden uit mijn mond. Maar iemand anders laten Googlen is makkelijker, Uiteraard.

Dit horloge is het resultaat van de wensen van 400.000 klanten, zeggen ze zelf. Dat zegt wat over hun klanten, of over het merk costers zelf. Ik gok dat laatste.

3 likes

Het lijkt veel op een Bell & Ross.

Zal in de aanschaf wel vrij duur geweest zijn denk ik zo, zeker voor een quartz.
Restwaarde zal niet echt veel zijn vrees ik.

Ik roep ook 's wat - je mag blij zijn met 100 euro. Heel blij. Niemand zit hier namelijk op te wachten, of zoekt er naar.

1 like

Nog zoiets.

http://www.zaanstadmarkt.nl/horloge-schaap-en-citroen-coster-diamonds/name/23538/item_id/0/ad_type/ad_details

1 kauwgombal en een half afgelikte lolly bedoel je?

Lijkt me ook een kandidaat voor Catawiki. Daar is de onwetenheid groot & heb je dus een goede kans op een relatief hogere opbrengst. Hier? In Coster Diamonds termen? Nihil, vrees ik.

1 like

Lekkere reclame voor Catawiki, dit… Afvoerputje voor als je anderen wilt laten betalen voor je eigen fouten…

10 likes

Wat heb je ervoor betaald op de veiling? Dat is hij dan voor jou waard.

1 like

En adres om woekerwinst te boeken op argeloze bieders :grimacing:

Ssssst… mijn hele businessmodel is gebaseerd op Catawiki. :wink:

13 likes

Ik heb daar wel eens afgeragde vostok frikandellen met “artistieke” Luma langs zien komen voor prijzen waarvan je zou denken dat ze met hun gierige tengeltjes een 0 teveel hebben ingevuld.
Echt uhmmm :thinking: bijzonder…