Weet iemand hier meer over?

Die prijzen bij Madurodam gaan anders ook nergens over…

of wat dacht je van Burgers Zoo bij ons in Arnhem, 21 euro voor volwassenen, kinderen vanaf 4 jaar… 19 euro

dat is toch voor een modaal gezinnetje niet meer te betalen of wel… leuk een dagje uit, hup 200 piek lichter (want ook benzine, voor de hoofdprijs eten & drinken ter plaatse en een leuk knuffeltje in de winkel)

vroeger was het dan misschien niet beter, maar toch in elk geval een stuk goedkoper :upside_down:

4 likes

Volgens mij heb jij daar voorlopig nog geen last van toch?
Of kunnen we binnenkort een topic verwachten : “Gezocht Horloge met productiedatum 2017” :grin:

Maar ik geef m’n geld inderdaad ook liever aan andere zaken uit :neutral_face:

2 likes

Nope. Noch het gezin, noch het modale verhaal.

Maar ik bekommer mij nu eenmaal graag om de medemensch. :kiss:

6 likes

Gewoon een gezins abonnement nemen voor een paar honderd euro. Daarna elke papadag de kids loslaten in de speeltuin bij Burgers en zelf koffie drinken en op HF posten. Money well spend hoor. Btw, hoe ver off topic kun je gaan hier :wink:

3 likes

Ik geloof dat wij met de kinderen nog nooit ergens volle mep voor hebben betaald, altijd met een of andere korting. En anders word je vanzelf creatief, mijn meiden vragen altijd eerst hoe oud ze ergens moeten zijn. Mijn jongste van vijf in een wandelwagen gegooid en gewoon gratis naar binnen bij de Efteling. Het leven is al duur genoeg… :wink:

1 like

Oja vergeet het parkeergeld niet :wink:

Je bent te liev!

1 like

Maare …wat weten we nou van Coster juweliers uit Amsterdam en wat is dat klokkie nou waard?

C[quote=“Nightflyer, post:26, topic:111473”]
parkeergeld
[/quote]

Haha ja dat is helemaal bezopen. Een parkeer muntje van 7,50.

Dat valt nog mee. Blijdorp en efteling 10,-

1 like

Blabla juwelier met eigen plakmerk, nie veul dus

Huul’n

1 like

Je bent gek als je met de auto naar Blijdorp gaat.

De trein is ook een dure grap anders. Ook huul’n.

Dhr Zandwijk is aan het huul’n wegens het volspammen van zijn topic en de waardeloosheid van zijn horloge.

1 like

Och arme… Wildlife Emmen. 29,- pingels… van ruul’n komt huul’n…

1 like

Ik zie het als troost voor hem. Hij leest nu waar andere mensen hun geld mee weggooien.

2 likes

Heel holland huult.

4 likes

Ach. Gun een zestienjarige z’n opportunisme

1 like

Trein :fearful:

1 like