Weinig aandacht voor "echte" dressers of zie ik dit verkeerd?

En dat vraag jij? :confounded:

Welkom Jort :raised_hand:

1 like

Helemaal eens Jo, na een aantal jaren is het mij gelukt. Had niet genoeg voor een datumveld, maar dat terzijde. :wink:

En, gezien de kosten, nog in de grondverf.

Maar een pracht van een dresser, van een prachtig merk. En ook verassend onopvallend casual te dragen.

5 likes

Hij krijgt niet heel veel polstijd, maar voor mij is dit de perfecte dresser.

14 likes

Jazeker; enneā€¦niet zo kribbig het is niet mijn bedoeling om je te irriteren.
Weet je nog wel waar het over gaat?

Hoe prachtig kan eenvoud toch zijn ! :+1:

Mvg,

Morse.

1 like

Nou, dan toch zeker om een reactie uit te lokken.[quote=ā€œOgenblik, post:145, topic:111894ā€]

Weet je nog wel waar het over gaat?
[/quote]

Jazeker, het dragen van een ā€œechte dresserā€ wat mijns inzien beter gaat bij gewone kleren dan jeans bij een verder knappe outfit. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

De hipster versie van een dresswatch

13 likes

Met legergroen jasje van de dump?

Nare ventšŸ˜‰

1 like

Dit vind ik persoonlijk de mooiste en zoals het heurt op een zwart lederen bandje. Want: zwarte schoenen.

Geen ā€˜officiĆ«leā€™ vandaag. Pakwaardig echter wat mij betreft:

Datum inmiddels naar 28,

4 likes

Daar zeg je een waar woord. Ik vond je posts over het onderwerp van kledingetiquette erg boeiend: een aantal zaken wist ik niet. Dat is echter ook de kern, denk ik. Ik heb persoonlijk niet de behoefte om me te verhouden tot wat de ā€˜dress codesā€™ van een andere cultuur dan de mijne zijn. Het feit dat de Masai vinden dat een shĆŗkĆ  rood behoort te zijn, is voor mijn leven (precies) even relevant als dat de Britse aristocratie vindt dat een schoen zwart behoort te zijn.

Ik verhoud me, zoals de meesten, tot de cultuur waarin ik me beweeg. In mijn geval is dat de academische cultuur, waarvan de dress code gek genoeg internationaal niet sterk varieert en heel aardig word samengevat in deze afbeelding:

4 likes

Hahahaā€¦ Dat event in Parijs vorige week was van een academische council van archivarisen en historici. Ik was inderdaad licht over dressed, zelfs in blauwe chino met overhemd en jasje.

Dat was een rake relativering van je. :grinning: :grinning: :grinning: There was a PowerPoint involved. :grinning:

2 likes

En een Seiko Grand Cocktail op een NATO :crying_cat_face:

1 like

En toch: white tie draag je niet alleen als je een Nobel prijs wint. Ook bij het verdedigen van je proefschrift is het gebruikelijk om in rokkostuum te veschijnen. Als man dan. En: zonder horloge. De pedel weet hoe laat het is.

1 like

Prachtig prachtig prachtig! :heart_eyes:

1 like

zeker, te prachtig om zo op de stenen te leggen :cry:

2 likes

Ja, dat vind ik eerlijk gezegd ook. Dat krast meteen. :grin:

Nieuwe ā€˜dresserā€™ Tissot Le Locle in Rose Gold

3 likes