Ik heb een Rado voor het vuile werk en tot op heden geen krasje te bekennen :/afkloppen doet:
Daarnaast gebruik ik een G-Shock voor tijdens het sporten (zwemmen en fietsen) en die kan ook tegen een stootje. Kortom er is voldoende alternatief
En anderzijds ga ik net als @maharijn ook wel eens zonder de deur uit, omdat ik een horloge meer beschouw als een sieraad.
Maar het is mooi te lezen hoe men het horloge beheert en waardeerd . Mijn omgang en waardering van het waar is toch enigszins afwijkend van de massa. Ook het gevoel van financiële waarde en het handelen hiernaar vind ik interessant. Alsof iedereen het horloge uiteindelijk wil gaan verkopen.
Mensen verspillen veel geld aan slecht eten, afschrijving auto, rentes of abonnementen en dit word als normaal gezien en hoor je niemand over klagen. Dat hoeft ook niet en is misschien ook goed besteed maar de beleving verschilt volgens mij bij het gros van de mensen. Ik vind het allemaal wel leuk om te zien en er over na te denken.
Heel begrijpelijk en van harte gegund. Eigenlijk was dit wel wat te voorspellen natuurlijk, je bent immers gewend bent aan een horloge om je pols met de bijbehorende gemakken. Maar desalniettemin een interessante dag en dank voor het onderzoek en delen van het resultaat.
Grappig te lezen mensen, hoe de discussie begint te verschuiven van “wel of niet dragen van een horloge” naar “hoe voorzichtig zijn we met een horloge?”
Voorzichtig zijn we met sieraden toch?
De balans begint aan de sieraad kant weer verder te zakken.
Ik denk dat je mijn tekst dan slecht begrepen hebt (of ik heb hem slecht geschreven dat kan ook) ik heb nog nooit een horloge verkocht en heb niet de minste intentie om een horloge in de toekomst te verkopen…
Het is niet omdat we zorg willen dragen voor onze (mooie) horloges dat je daarom onmiddellijk rond zou moeten lopen met het idee om je horloges te verkopen…
Je wilt niet weten hoe vaak ik in de sauna al niet koppels (al dan niet een goeie vriend/vriendin) aan elkaar heb horen vragen hoe laat het wel niet zou zijn.
Ben ook tal keren gevraagd wat de tijd is. Ik zal de volgende keer wel het klassieke antwoord geven: tijd om een horloge te kopen