Nice, lekker op het menu. Schijnt een Tsjechische delicatesse te zijn.
Heerlijk Marijn, zo’n volwassen cougar smikkelbips. Mijn lobi van de maand juli is een vrouw van 44 die een zeer goede scheiding heeft gehad. Ik ben de boytoy in dit verhaal.
Hoi. Romanticus is mijn tweede naam, dat potje abrikozenjam in de tuk is mijn faam.
Jij zóekt een rijke romanticus neem ik aan.
Ja minus het romantische. Je kent mij, I got the nasty in me
Ik wil ze gewoon chunky en funky. En ja, het liefst eentje die ook makkelijk een beetje geld erdoordrukt voor leuke dingen. Verstandig doen kunnen we ook wanneer we volwassen zijn.
Als je geen horloge om doet, laat je dan ook je telefoon thuis? (Ook hier zullen natuurlijk meningen in verschillen, maar vaak is het zo dat iedereen 'm bij zich heeft voor het geval dat… niet persé om te gebruiken)
Ik denk dat het meer te maken heeft met het gebruik van het horloge. Ga je constant op de tijd letten en je er druk om maken. Dan begrijp ik dat dat ongepast is.
Draag je het horloge omdat het misschien wel mooier dan je aanstaande is… Oké dan kan je 'm misschien ook beter thuis laten.
Maar als je het draagt als de kers op de taart met betrekking tot je outfit. Dan lijkt mij daar niets mis mee, sterker nog… lijkt me een leuk moment om er een prachtige horloge bij te kopen.
Ethiek ethiek… wat is nou ethiek.
Een mooie Meistersinger zou een heel goed alternatief zijn.
aldus een motorrijder en vechtsporter… helder, dan vat ik hem, haha!
In dit geval esthetiek.
esthethiquette
Je draagt natuurlijk geen horloge. Vanaf het moment dat je getrouwd bent, heb je geen horloge meer nodig.
Je hoort vanzelf wel van je vrouw wanneer het tijd is om weer eens wat te gaan doen.
Ik heb altijd een horloge om, dus had ik die ook op mijn bruiloft. Als ik hem niet om heb begint mijn vrouw w pas vragen te stellen…
Haha, ja en wanneer het eten klaar is.
doen!