Wel of geen Tudor? Ik ben eruit.

Ok. Zo zwaar is deze niet. Zit ook nog titanium in verwerkt.

Maar misschien dat @Sand je ons iets kan bijbrengen over duiken en gewicht. :sunglasses:

1 like

Wát?!? Geen volgoud?

Sloeberhorloge, niets meer dan een overprijsde Swatch.

2 likes

Om even terug te gaan naar Tudor, deze is/gaat er uit

Heb deze pauper Rolex gedaan.

10 likes

Begrijp wel wat je wil zeggen met het sleutelwoord ‘emotie’…

Wat mij persoonlijk betreft heb ik ondervonden dat emotie wel in 2 richtingen werkt, iets waar je heel veel van bent kan ook omslaan in de andere richting. Niet dat je het uurwerk dan lelijk gaat vinden maar de liefde kan ook over zijn op een gegeven moment.

Mijn BB58 heeft nooit echt grote passie opgewekt bij mij maar ik vind het nog steeds een geweldig stuk en heb het altijd als een heel verfijnd stuk techniek gezien. Ik heb hem even te koop gezet maar kon het niet onder mijn hart krijgen om hem onder een (voor mij) faire prijs weg te doen. Ben er niet rouwig om!

Gewoon om te schetsen dat emotie belangrijk is maar ook niet alleszeggend! Emotie kan je ook wel vergelijken met verliefdheid :laughing::laughing:

Succes met je verdere zoektocht, welk merk het ook moge worden!! :+1:t2:

En

Je had toch gewoon 2 tudors kunnen houden. :sunglasses:

1 like

Die zijn inderdaad te duur.

Ik ben geen hamster. :wink:

1 like

Nou zeg. Dan had ik toch die Seiko verkocht. :sunglasses:

Maar jij bent geen liefhebber.

1 like

Nee, te leuk.
Poor man…

1 like

Mag ik vragen waarom je het rechts draagt?

Waarschijnlijk omdat ie links is?

Dat is het voor mij in ieder geval wel. In theorie doe je je horloge aan je niet dominante arm, om het te beschermen. Wie mild ambidexter is heeft een probleem met krassen. :slight_smile:

1 like

Ho ho, spreek voor jezelf arbeider, ik heb heel geen Submariner. En nu voel ik mij daar ook te goed voor.

2 likes

Doe ik eigenlijk mijn hele leven al (ondanks dat ik rechts ben). Het geprobeerd om over te gaan naar links, maar kan er maar niet aan wennen. :joy:

2 likes

Poor man’s Tudor?

1 like

Dodane is het antwoord. Even de podcast luisteren had ik toch gezegd. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Net ff geprobeerd, maar het feit dat de kroon naar de binnenkant van mijn elleboog wijst vind ik gekmakend. Dat zal mijn OCD wel zijn. Prachtige Tudor trouwens!

1 like

Haha, mooi is dat! Ik kan maar niet wennen aan iets van gewicht aan mijn linkerpols. Iets met 30+ jaar een horloge op rechts dragen. :joy:

En thnx van de Tudor. Echt een fijn horloge, al draag ik deze speedy ook graag (op rechts :sunglasses:).

8 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

:white_check_mark:

Ik kreeg een notificatie

That’s me.

:x:

Woonwagen

Witte plavuizen

Daarom een witgouden Patek Philippe om de pols inclusief inschrijving in het honderdtachtig jaar oude Patek Philippe Register uiteraard.

Calatrava 6119G-001 meer instapper gaat het niet worden of het zou een occasionnetje moeten zijn en geen nieuwe…

:100:

Patek Philippe Seal want Top of the Foodchain :blush:

Altijd

Maar zilver ook! :heart_eyes:

8 likes