Wel of geen Tudor? Ik ben eruit.

Loopt Brammetje er wel bij als een omhooggevallen keukenverkoper…

1 like

Zie antwoord van @Tijner :wink:

Daar heb je er aardig wat van, zeker veel zijn sporthorloges, maar er zitten zeker ook pareltjes tussen. Gek he Chris, dat Rolex ook mooie dress horloges heeft en vwb de verfijning, ook daar verschillen de smaken :wink:. Maar idd ook elders kan je die vinden bij heeeeel veeeeel merken :smile:

Dat doen heel wat luxe horlogemerken, heet geloof ik marketing :smile:.
Dat jij voor een GS gaat is jou voorkeur, een ander zou weer zeggen ik ga voor een JLC, smaken verschillen dus.

Precies wat @Nickjackelson schrijft dus :+1:

TS is hier al lang in velden of wegen niet meer te bekennen…

1 like

Dat is waar, zijn ook verschillende bedrijven. Waar jij met je vergelijking op hint is meer een vergelijkend waren onderzoek :grin:

Zeker, maar die steken ook heel wat geld in de marketing en die willen qua kwaliteit/prijs heel graag vergeleken worden met Rolex. Tenminste volgens het vergelijkend waren onderzoek :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Muah

1 like

Ha die heb ik alle 4, maar ja ik ben ook maar een arme sloeber :rofl:.
O ja, ik heb ook nog een mooie Glashütte Muhle moonphase maar dat is geloof ik geen duiker toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

Niks Muah, zijn 2 verschillende bedrijven. Wel beide van Wilsdorf :+1:

Dat is correct, maar ik kan moeilijk voor anderen spreken. Evengoed geloof ik niet dat iedereen die zich van dat soort formuleringen bedient met z’n broek op z’n enkels en een pot vaseline in de hand achter de computer zit omdat ie Ron de modder in heeft gedrukt.

Het gaat, kort en goed, ook niet altijd over jou. :slight_smile: We zijn het roerend eens.

Lummel! Gij wit’ donders goed dat ik op uwen Mühle geil, Henk.

2 likes

:rofl: wellicht kunnen we die onder spannend en verfijnd ontwerp scharen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kijk aan, een leuke video aangaande de arme luis horloges vs de andere kant.

KLIK

Sterker. Als je het goed wilt doen is elk horloge wat we hierbij bespreken van goud.

Ja zelfs die duiker toolwatch. Immers goud is een edelmetaal. En pas echt bestand tegen alle invloeden van buitenaf.

Snap deze wel.

2 likes

Ik vind deze uitleg echt veel, veel beter…

KLIK

Nee, want die is ten eerste zo zwaar dat je, als je 'm tijdens het duiken draagt, nooit meer boven geraakt.

Maar bovendien… duiken? Kom op. Ik wil een horloge wat suggereert dat ik in een badjas op een jacht zit in de Middellandse Zee, met een White Russian in één hand, en een blonde Russian in de andere.

Yachtmaster for the win! :slight_smile:

3 likes

Muah. Juridisch wel. Maar volgens die logica bestaat seiko uit 30 bedrijven.

Het is iig 1 concern, waarbij het onduidelijk is hoe onafhankelijk tudor en rolex opereren.

Wilsdorf is btw al heel lang dood. Een stichting is eigenaar van beiden.

1 like

Ik spreek ook niet voor mijzelf. Ik kan het wel hebben hoor. Waar ik mij gisteren over op wond is niet dat je zo over mijn horloge praatte, ach je weet mijn standpunt. :wink:

Maar ik zie af en toe wel dingen voorbij komen dat ik denk: is dat nou echt nodig?

Tsja, wij heftruckchauffeurs moeten gewoon accepteren dat we geen smaak hebben Ronnie.

1 like

Jeetje man, dacht dat hij nog volop actief was/is. Blijkt dat die dood is, daarom werden al mijn mailtjes aan hem natuurlijk niet beantwoord :grin:

1 like

Als je met deze de plomp induikt zak je als een baksteen naar de bodem.

Voor de decadente duiker

1 like

Tuurlijk, directe een geïntegreerde loodgordel.

1 like