Probeer eens een SPB317
Twee woorden:
Philippe Dufour.
Bovendien: Een stel horlogemakers die in de stad waar ze zitten een zegeltje hebben voor die twee man en een paardekop die ook in die stad horloges maken… Tja, da’s net zo “top of the foodchain” als de World Series in honkbal, met maar één deelnemend land.
Strakker, minder quirky. De één zal 'm beter vinden, de ander kouder. Ik vond 'm comfortabeler.
Het is gewoon een mooi stuk duikerslood. Als je dan helemaal wil flexen moet je om de andere pols ook zo’n ding hangen.
Klopt helemaal, echter het ging hier om de kwaliteit van het horloge zelf. En dat wat je aan marketing spendeert kun je niet in de kwaliteit van de horloges steken.
@Bram3 Exact het laatste woord: “emotie”. Je moet “de” klik hebben met het horloge. Niet van belang wat veel gedragen wordt. Het merk horloge is bijzaak. Laat je niets wijsmaken of aanpraten.
Zo zuur
Ja louis als jij je der mee gaat bemoeien doet mijn mening er niet meer toe
Calimero!
Dat had je niet moetten vertellen straks staan er rijen met extinction rebellion lieden voor de Rolex dealers.
Thx. Mij iets aanpraten wordt lastig. Ik waardeer wel de op- en aanmerkingen in het forum. Altijd goed om opinies van anderen te vernemen.
Ik begrijp je weerspiegelingen. Ik had ook mijn twijfels over Tudor, maar ben sinds twee weken de blije eigenaar van een tweedehandse Black Bay 39 (7.5.'23, red.). De degelijkheid in combinatie met de fraaie afwerking én ja, toch ook de reputatie van dit merk trokken mij over de streep.
Ik denk dat dit horloge klassiek is, no-nonsense vooral. En wat betreft emotie; ik snap wat je bedoelt. Het gaat ook om waar je staat in je ‘watch collecting journey’. Ik vraag me vooral af in hoeverre het bedrag dat je betaalt voor een horloge invloed heeft op de beleving. Wat dat aangaat, doet Tudor het zeker niet verkeerd.
Vanwege hun duurzame beleid?
Jeeeee waar gaat dit over. Vind je het mooi? Top. Zo niet ga je weer door.
Man man man. Stoffige bedoening hier
sarcasme kent u dat?
Meester. Maar die lag mij te voor de hand, dus dacht dat je serieus was.
Heb je alle 450 posts gelezen
Chapeau.
Echt….
dan heb je niet alles gelezen inderdaad.
Een SPB317 is zeker een optie, Hij staat een trede onder de SPB151 (Willard) van de Seiko ladder.
yep