MAND!
Bent u bekend met de negeerfunctie?
Ik zeg doen. Bij voorbaat dank.
Nee hoor! Ik hoop alleen wel voor je dat je hem leased
geintje natuurlijk
De stelligheid van een mening doet een mening soms overkomen als een voldongen feit. Dat levert hier vaak de mooiste stammenstrijd op. Bak popcorn erbij en genieten maar
Is normaal reageren teveel gevraagd dan?
Of om in de metaforen te blijven: Adviseer je jou buurman ook niet meer met jou te communiceren op het moment dat hij jou aanspreekt op jouw bejegening?
Ho ho. Ik moet overigens wel echt ff rechtzetten dat mijn buurman een goeie gozer is hoor. Zelfs als hij een Peugeot zou kopen.
Hey sybrenanne, was jij niet permanent geband van t forum?
Wel iets van zeggen, al was het maar voor de huizenprijs.
Gelukkig ben je er weer. Welkom terug.
Ben wel ernstig in twijfel trouwens over die ultralekkere MN in het blauwe…
Mij moet van het hart dat mijn neef een Mercedes met 30.000 km op de teller kocht. Een jaar ervoor had ik een Renault gekocht met 30.000km op de teller.
In de afgelopen anderhalf jaar heeft hij 1900 aan onderhoud en gedoe verspijkerd terwijl hij twee irritante problemen heeft. Ik heb 48 euro voor een klein beurtje verspijkerd en rijd in een probleemloze auto rond.
We zijn nu allebei op 90.000 km aangekomen.
De TCO en betrouwbaarheid op lange termijn kunnen een overweging zijn. Ook bij horloges, uiteraard.
Jouw buurman leeft met een Peugeot op het scherpst van de snede. Dat is in alle opzichten een avonturier en een mannelijke man.
Daar ging de koffie…
Maar de belangrijkste vraag, wat zit er om zn pols…
Tissotje?
Zeker geen Tudor. Misschien zou een eerste generatie Serica gepast zijn. Die zijn mechanisch avontuurlijk en financieel gezien desastreus.
Je ervaart pas echte vrijheid als je geen f*ck geeft om wat andere vinden. Je moet dus gewoon kopen wat je mooi vindt. De hele tekst, behalve deze laatste zin, riekt toch naar wat de massa van jouw aankoop vindt.
Ja? Is die Serica echt zo avontuurlijk? Ik heb op het punt gestaan er een te bestellen, maar de schroefbare kroon op een handwinder hield mij tegen. Ik vind dat niet praktisch.
Meegekregen bij de aankoop.
Iedereen wil aan het einde van de rit een…
Omdat topic starter dat wellicht zelf al de voorzet geeft
Wel fijn dat jij die al van je afgeschreven hebt nu
De eerste generatie Serica 5303 heeft een uurwerk waarbij je wanneer je de kroon terug indrukt maar moet leven met de tijd waar de wijzers op dat moment heen springen. Ik wil het woord gammel niet meer in de mond nemen, maar koosjer is het niet.
Daar komt bij dat de end links zo @€&##! strak zitten dat een bandenwissel me altijd een hartaanval geeft.
De eerste generatie Serica field watches was inderdaad een handwinder met onverklaarbare schroefkroon, maar die voelde tijdens het opwinden ook al alsof je bij Siberische temperaturen een onverwarmde Russische diesel aan stond te trappen.
De nieuwe generatie is andere koek, ze hebben geleerd.
Nee man prachtige klok. Als ik bredere polsen had zou ik er zeker ook een willen.