Wel of niet doen?

Deze aanbieding ziet er wel heel goed uit.
Zouden jullie dit doen?

3 likes

Het kan nog zo’n toffe aanbieding zijn, maar als het mijn smaak niet is, houdt het al op. Dus neen, driewerf neen

1 like

Voor mij hetzelfde. Maar als het je smaak wel is zou ik nu nog toeslaan.

Mijn smaak is het niet, maar Gassan is een betrouwbare aanbieder, lijkt me, dus waarom niet als jij hem mooi vind.

Ik zie er teveel gekopieer van BP, Breguet en PP in. Ook nee dus.

Als jij hem mooi vindt, doen !

But not my cup of tea

Oh ja: aanbiedingen gaan wel vaak over producten ze niet verkocht krijgen. Die adviesprijs is meestal deprijs die bij de eerste release berekend werd. De aanbieding zal dus minder sensationeel zijn dan het lijkt.
Dat het merk kenmerken van de luxe merken overneemt: wat kan het je bommen. Al die merken kijken bij elkaar af.

1 like

Qua aanbieding wel, qua horloge ietwat te barok

1 like

Financieel, ja, qua smaak is volledig aan jou.
Dus snel voordat ik hem ga bestellen. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik kan me goed voorstellen dat je het doet, als dit je smaak is. Ik ben wel fan van een maanfasecomplicatie in horloges, maar de Romeinse cijfers doen me persoonlijk weer wat minder. Maar nogmaals, het gaat om jouw smaak. Prijs is wel mooi.

Mooie aanbieding maar dat is niet voor niets.
Dit is een horloge wat je koopt omdat jij deze mooi vindt.

Mijn smaak is het niet. Maar de prijs is wel o.k… Dus, als jij dit een gaaf horloge vindt: kopen! :smiley:

Persoonlijk vind ik 40mm net een tikkeltje te groot voor een dresser.
Maar ik heb ook niet van die grote polsen.

Het model zelf ben ik wel van gecharmeerd.

Merk FC ben ik dan weer niet kapot van.
De waarde van hun horloges keldert als een baksteen na aankoop.
Zelf als je hem zo goed koopt raak je er nog geld op kwijt als je hem over 6 maanden wil verkopen.
Frédérique Constant moet je eigenlijk alleen kopen als je denkt dat je hem nooit meer weg doet.

1 like

Wordt jij blij van dit horloge?

Van vrijwel al mijn horloges die ik ooit heb verkocht had ik de intentie om ze nooit te verkopen. :joy:

4 likes

Mooie aanbieding als het je smaak is. Persoonlijk niet voor mij.

Niet kopen scheelt je nog veel meer geld.

1 like

Ik vind hem oprecht mooi, smaken verschillen

En precies dat is de reden waarom ik uit de buurt blijf van FC.

Het mag best wat kosten, maar 50% waarde verminderen nadat je de winkel uit loopt is niet heel raar met FC.
Dat alleen als je al iemand kan vinden die hem over wil nemen…

Ik vind het echt een geslaagd horloge. Automatisch uurwerk, moonphase, 40mm is perfect voor de meeste polsen en de kleurencombinatie van goud en donkerblauw is erg mooi. :sunglasses: